Pečie celé Slovensko pokračuje v úspešnom ťažení na slovenskom televíznom trhu. Včera, v nedeľu 13. októbra odvysielaná tretia epizóda znovu vystrelila na výkon, pri ktorom by sa veľa aktuálnych televíznych programov mohlo červenať závisťou.
Pekárska šou zažíva silný ročník a výkony sa dostávajú na hranicu jej doteraz najsledovanejšej premiérovej prvej série. Pečeniu na Jednotke sa pritom nedarí len v univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov (na ktoré, oproti komerčným staniciam, cieli hlavne STVR), ale darí sa mu aj u mladšieho publika, v obchodnej cieľovke divákov vo vekovom rozmedzí 13 až 55 rokov. Najnovšia tretia epizóda 4. série Pečie celé Slovensko uhrala rating 8,5 percenta a podielom na trhu išla na úroveň 26,5 percenta. Jej konkurencia, program na komerčných s...Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.