Vznikla na základe úspešného zahraničného konceptu, ktorý nielen spája komunitu ale dokáže ovplyvniť aj správanie spotrebiteľov.
Glow & Know bude miestom pre každého, kto chce objavovať kvalitné kozmetické produkty, čítať dôveryhodné recenzie a mať prehľad o najnovších trendoch v beauty segmente. Platforma ponúkne prehľadnú databázu produktov s detailnými informáciami o zložení a používateľské hodnotenia.
Projekt na trh prináša Refresher v rámci strategickej spolupráce s mediálnym domom Central Médiacsoport, ktorý pôsobí na maďarskom trhu. Refresher, ako strategický partner projektu Glow & Know pre Slovensko a Česko, bude zohrávať kľúčovú úlohu v každodennom riadení a tvorbe obsahu. „Našou ambíciou je sprístupniť používateľom všetko, čo potrebujú z beauty segmentu vedieť, na jednom mieste. Verím, že Glow & know bude nielen spoľahlivým zdrojom informácií o kozmetike, ale aj komunitou, ktorá spája nadšencov krásy,“ hovorí Gábor Boros, CEO Refresheru.
Glow & Know bude čerpať z konceptu Krémmánia, ktorý už roky pomáha maďarským používateľom orientovať sa v kozmetickom svete vďaka databáze s viac ako 100 tisíc produktami a miliónmi recenzii. Spojenie znalosti cieľovej skupiny, ktorú Refresher má a roky fungovania Krémmánie zabezpečia aby obsah a funkcie boli prispôsobené lokálnym potrebám a aby návštevníci v každej krajine dostávali služby najvyššej kvality.„Vďaka pätnástim rokom skúseností v kozmetickom segmente sme pomohli nespočetnému množstvu čitateľov a je pre nás dôležité v tejto práci pokračovať. Tešíme sa, že môžeme využiť znalosti, ktoré sme si s Krémmániou vybudovali, na nových trhoch v zahraničí,“ povedala Daniella Pácsonyi, Creative a Communication Director spoločnosti Central Médiacsoport. Zdôraznila, že značka nemôže byť na nových trhoch v lepších rukách ako pod vedením spoločnosti Refresher.
Prípravy projektu sú už v procese, oficiálne spustenie Glow & Know je naplánované na prvý kvartál 2025.