StoryEditor

Ľuboš Kamenistý z Our media: Pokles príjmov z reklamy a zmeny v spotrebiteľskom správaní nás nútia hľadať nové spôsoby financovania

08.01.2025, 10:53
Autor:
michmich
  • Stratégie prinášajú sériu hodnotení a predikcií slovenského mediálneho prostredia. S akými očakávaniami a výzvami pracujú jednotlivé médiá? 
  • Riaditeľ obsahu Our media, kam patrí denník Pravda a web pravda.sk Ľuboš Kamenistý upriamuje pozornosť na  nové zákony, technologické inovácie aj ekonomické výzvy. 
  • Slovenský mediálny priestor sa podľa neho bude musieť naďalej prispôsobovať dynamickému vývoju doma aj vo svete. 

Médiá na Slovensku čelia narastajúcej polarizácii, ktorá je výsledkom politickej situácie a rozdielnych pohľadov na dôležité spoločenské témy. Tradičné médiá často bojujú s dôverou čitateľov, zatiaľ čo alternatívne médiá a dezinformačné platformy naďalej získavajú popularitu. Rok 2024 bol obdobím ekonomických výziev, čo má vplyv aj na médiá.

Pokles príjmov z reklamy a zmeny v spotrebiteľskom správaní nútia médiá hľadať nové spôsoby financovania, napríklad prost...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. január 2025 09:16