Riaditeľ marketingu a predaja digitálneho predplatného Petit Press
Vo vydavateľstve Petit Press sme v roku 2024 pozorovali postupné oživenie po inflačnom roku 2023. Evidovali sme stabilný záujem o digitálne predplatné a aj o online inzerciu. Záver roka však silno poznačila príprava na rok 2025 a nové opatrenia vlády, ktoré výrazne zasiahnu do mediálneho biznisu (nielen nášho).
Je zložité predvídať, ako sa nová sadzba DPH premietne do nakupovania. V súvislosti s ňou sme boli nútení zvyšovať cenu nášho digitálneho predplatného, avšak veríme, že ľudia neprestanú podporovať nezávislú žurnalistiku. Digitálne predplatné patrí a bude naďalej patriť medzi piliere našich príjmov.
Aktuálne experimentujeme s nahrávaním našich textov pomocou neurálneho hlasu. Takisto využívame umelú inteligenciu pri každodennej práci, ako asi už teraz skoro každý. Plánujeme ďalej automatizovať niektoré naše IT procesy a uľahčovať tak prácu kolegom v c...
Zostáva vám 85% na dočítanie.