Kým Markíza zdrvujúco vedie v počte programov, ktoré sa dostali do oboch podstatných rebríčkov televíznej sledovanosti, tak JOJ-ka suverénne ovládla najvyššie pozície. Verejnoprávna STVR síce pomyselné prvenstvo nezískala, ale u nej funguje jeden zaujímavý fakt. I keď neprodukuje toľko projektov ako konkurenční komerční vysielatelia, keď už prinesie niečo výnimočné, tak to diváci ocenia. Minulý rok vyprodukovala len jeden vlastný seriál a jednu veľkú licenčnú šou a obe sa tešili veľkému diváckemu úspechu.
Skupina Markíza si aj v uplynulom roku 2024 udržala a medziročne zároveň opäť posilnila svoju stabilnú pozíciu celodenného lídra na slovenskom televíznom trhu. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 – 55 a so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti dosiahla výborný priemerný celodenný trhový podiel 31,2 percenta.Konkurenčná skupina JOJ si na konto pripisuje 22,2 percenta. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza v drvivej väčšine dní, a to 346. Po zvyšok dní roku 2024 patrila pozícia celodenného trhového lídra JOJ Group. Situácia sa výrazne nezmenila ani v obchodne najdôležitejšom prime-time medzi 19.00 až 23.00 hodinou. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza 338 dní v roku, opraty lídra trhu prebrala skupina JOJ 26-krát a dva dni patrilo primetimové líderstvo skupine STVR.
Športový národ
V rebríčku TOP 500 najsledovanejších programov roka 2023 v cieľovej skupine 13 – 55 a aj so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti sa umiestnilo šesť televíznych programov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.