Divácky najúspešnejším programom utorka a aj stredy sa v komerčnej cieľovej skupine 14-56 stal denný rodinný seriál Sľub. Ten si dokonca v utorok 4. marca podvečer pripísal doposiaľ druhý najvyšší rating 9,5 percenta a rekordný trhový podiel 38,5 percenta. Týmto podielom, atakujúcim 40 percent, dokázal napodobniť niekdajší televízny fenomén, podvečerných Oteckov.
Sľub výkonom zanechal v závese nielen konkurenčné programy vysielané v rovnakom čase, ale v obchodnej cieľovke hravo si hravo poradil aj s ponukou večerných programov celého televízneho trhu. Kuchárska šou Bez servítky v utorok v rovnakej cieľovke uhrala rating 3,9 percenta a 16,1 percentný podiel na trhu a súťaž Všade dobre, doma naj si pripísala podiel na trhu na úrovni 7,2 percenta.Príbehy seriálových postáv z obdobia 80. rokov si v univerzálnej cieľovke 12+ v utorok zaplo až 641 tisíc divákov (počet divákov, ktorý program nepretržite sledovali minimálne po dobu 3 minút), celkovo celú epizódu sledovalo 530 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ide pritom o zatiaľ druhý najlepší výkon tohto diváckeho hitu, ke...
Zostáva vám 85% na dočítanie.