StoryEditor

Jojke priniesla nová doku-reality Koniec hry lepšie čísla, ale Dunajom neotriasla

21.03.2025, 15:24
Autor:
michmich

Televízia Markíza vo štvrtok 20. marca 2025 dominovala trhu s dvojicou úspešných seriálových hitov Sľub a Dunaj, k vašim službám. 

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 sa najsledovanejším programom dňa stal podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý zaznamenal rating 8,7 percenta a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 38,2 percenta. Príbehy obľúbených seriálových hrdinov z 80. rokov si včera zaplo až 608 tisíc divákov starších ako 12 rokov (počet sledujúcich, ktorí si program zapli nepretržite minimálne po dobu 3 minút). Celkovo si celú obľúbenú jarnú novinku pozrelo 530 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čím štvrtková epizóda dorovnala svoj doposiaľ druhý najlepší výsledok.

image

Sľub.

TV Markíza
Sľubu podvečer konkurovala na TV JOJ s kuchárska šou Bez servítky, ktorá u komerčného publika uhrala rating 3,2 percenta a podielovo sa dostala na hranicu 14,3 percenta. Vedomostná súťaž Všade dobre, doma naj na Jednotke STVR dosiahla 6,1 percentný trhový podiel. V univerzálnom publiku všetkých divákov starších ako 12 rokov dosiahla kuchárska relácia na 221 tisícové publikum a Všade dobre, dom...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. marec 2025 15:24