V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 sa najsledovanejším programom dňa stal podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý zaznamenal rating 8,7 percenta a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 38,2 percenta. Príbehy obľúbených seriálových hrdinov z 80. rokov si včera zaplo až 608 tisíc divákov starších ako 12 rokov (počet sledujúcich, ktorí si program zapli nepretržite minimálne po dobu 3 minút). Celkovo si celú obľúbenú jarnú novinku pozrelo 530 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čím štvrtková epizóda dorovnala svoj doposiaľ druhý najlepší výsledok.
Sľubu podvečer konkurovala na TV JOJ s kuchárska šou Bez servítky, ktorá u komerčného publika uhrala rating 3,2 percenta a podielovo sa dostala na hranicu 14,3 percenta. Vedomostná súťaž Všade dobre, doma naj na Jednotke STVR dosiahla 6,1 percentný trhový podiel. V univerzálnom publiku všetkých divákov starších ako 12 rokov dosiahla kuchárska relácia na 221 tisícové publikum a Všade dobre, dom...Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.