Počas minulých nedieľ tanečnou šou Markízy strácala divákov. Preto sme boli zvedaví, ako sa to odrazí na aktuálnych dátach sledovanosti. Pôjde o dlhodobý trend?
V žiadnom prípade. Oproti predchádzajúcim dvom živým prenosom nabrala šou stratených divákov späť. Akú sledovanosť malo štvrté kolo, ktoré Markíza odvysielala 21. marca?
Štvrtý priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň mu patrí taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách aj status divácky najúspešnejšieho programu celého víkendu.
Celosvetovo úspešný formát dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 v rámci aktuálnej série zatiaľ druhý najvyšší rating 8,9 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 33,6 percenta. Konkurenčný film Blíženec na TV Joj uhral podiel na trhu 14,5 percenta v rovnakej cieľovej skupine. STVR vysielalo reprízu slovenskej klasiky Červené víno, na počesť herca Štefana Kvietika. Červené víno si pripísalo v rovnakej cieľovke 7,5 percentný trhový podiel.
Výkony tanečných...Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.