StoryEditor

Let´s Dance aj naďalej kraľuje víkendu. Tanečná šou nabrala nových divákov

24.03.2025, 14:42
  • Pozrime sa do štatistík peoplemetrových meraní. Víkendové dni opäť priniesli zaujímavé čísla. 
  • Seriálový hit Sľub sa stal v piatok najsledovanejším programom dňa v oboch cieľových skupinách, keď za sebou zanechal aj všetky večerné programy.
  • Let‘s Dance patrí aj naďalej k najsledovanejším na trhu, pričom včera sa jej podaril husársky kúsok.

Počas minulých nedieľ tanečnou šou Markízy strácala divákov. Preto sme boli zvedaví, ako sa to odrazí na aktuálnych dátach sledovanosti. Pôjde o dlhodobý trend?

V žiadnom prípade. Oproti predchádzajúcim dvom živým prenosom nabrala šou stratených divákov späť. Akú sledovanosť malo štvrté kolo, ktoré Markíza odvysielala 21. marca?

image

Let´s Dance včera pustili Šimon Jakuš a Patrícia Piešťanská.

TV Markíza
Štvrtý priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Zároveň mu patrí taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách aj status divácky najúspešnejšieho programu celého víkendu.

Celosvetovo úspešný formát dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 v rámci aktuálnej série zatiaľ druhý najvyšší rating 8,9 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 33,6 percenta. Konkurenčný film Blíženec na TV Joj uhral podiel na trhu  14,5 percenta v rovnakej cieľovej skupine. STVR vysielalo reprízu slovenskej klasiky Červené víno, na počesť herca Štefana Kvietika. Červené víno si pripísalo v rovnakej cieľovke 7,5 percentný trhový podiel. 

image

Blíženec.

TV JOJ
Výkony tanečných...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:41