Zostava investorov v JAME LEVOVEJ podstúpila vyhovenie.TV Markíza
StoryEditor

Markíza mení zostavu investorov v šou Jama levova. Peniaze bude rozdávať aj Separ

07.05.2025, 15:20
Autor:
michmich

TV Markíza prinesie už túto jeseň v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou tretiu sériu obľúbenej podnikateľskej reality šou. K stáliciam Tatiane Ondrejkovej, Milanovi Dubcovi a Igorovi Rattajovi sa pridávajú dvaja noví investori. Okrem rapera a podnikateľa Separ bude nováčikom v zozname aj biznismen Štefan Rosina mladší.

Televízia Markíza pripravuje tretiu sériu podnikateľskej reality šou Jama levova, ktorá sa na obrazovky vráti už túto jeseň. Slovenská verzia svetoznámeho formátu Dragons‘ Den spojí aj tentokrát päť výrazných osobností z rôznych oblastí biznisu, ktoré budú hľadať tie najlepšie podnikateľské nápady s potenciálom preraziť na trhu. Program vzniká v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou.

image

JAMA LEVOVA.

TV Markíza
Divákov opäť čakajú veľké emócie, tvrdé vyjednávania, inšpiratívne príbehy a výnimočné investičné rozhodnutia. Veľkou novinkou nadchádzajúcej série bude príchod dvoch nových investorov – charizmatického rapera a podnikateľa Separa a úspešného priemyselníka Štefana Rosinu mladšieho. Doplnia tak trojicu osvedčených investorov z predchádzajúcich sezón šou – Tatianu Ondrejkovú, Milana DubcaIgora Rattaja.

„Nová zostava investorov prináša do Jamy levovej ešte viac kontrastov, pohľadov a skúseností. Práve v tejto rozmanitosti tkvie sila šou – inovatívne nápady tu získavajú nielen kapitál, ale aj šancu na dlhodobý rast pod vedením ľudí, ktorí si prešli vlastnou úspešnou podnikateľskou cestou,“ uviedla Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.

Dvaja noví investori s odlišným zázemím, no rovnakým zápalom pre biznis

image

Separ.

TV Markíza
Separ, vlastným menom Michael Kmeť – vyše 10 rokov najpočúvanejší slovenský interpret a jedna z najvýraznejších osobností domácej hudobnej scény, tvoriaci od roku 2002.Okrem hudby sa už niekoľko rokov úspešne venuje aj podnikaniu – zameriava sa najmä na potravinárstvo, módu a produkty dennej spotreby, ako sú tyčinky, energetické nápoje či výživové doplnky pod značkou Extrem. Na trh uviedol vlastnú značku oblečenia, rumu, ale aj originálny rad plnených bagiet pre nadnárodnú sieť čerpacích staníc. Jeho produkty sa predávajú v státisícoch kusov mesačne. Aktívny je tiež v oblasti developmentu – aktuálne buduje spolu s ďalšími investormi dovolenkový rezort na indonézskom ostrove Lombok. Výrazne sa angažuje aj v dobročinnej sfére. Jeho pohľad na biznis je autentický, rýchly a priamočiary – presne ako on sám.

image

Štefan Rosina ml.

TV Markíza
Štefan Rosina mladší – generálny riaditeľ a predseda predstavenstva MATADOR Group, ktorý pokračuje v budovaní priemyselného impéria započatého jeho rodinou. Pod jeho vedením sa spoločnosť rozšírila na globálnu úroveň a nedávno sa stala spoluvlastníkom nadnárodnej skupiny Sodecia s takmer 40 výrobnými a vývojovými centrami na piatich kontinentoch.V rámci MATADOR Group prešiel viacerými pozíciami – od kontrolingu, cez fúzie a akvizície, až po riaditeľa výrobného podniku v Liberci. V podnikaní aj na okruhu ide naplno – Rosina sa totiž preslávil aj ako úspešný automobilový pretekár.

Overená trojica investorov pokračuje

image

Trojica investorov, ktorí sú súčasťou už tretej série tejto biznis šou.

TV Markíza
Tatiana Ondrejková – spoluzakladateľka a CEO cestovateľského portálu Pelikan.ska GluonSyndicate– investorskej platformy pre anjelských investorov. Vlastní aj e-commerce projekty a dlhodobo patrí medzi najvýraznejšie podnikateľky na Slovensku.

Milan Dubec – investor, podnikateľ a filantrop, ktorý stojí za značkami ako Azet.sk, Aktuality.sk, Pokec.sk či Bistro.sk. V súčasnosti je CEO developerskej skupiny Reinoo, angažuje sa v startupoch, vo sfére umelej inteligencie a vedie podcast Money Talk o biznise a investíciách.

Igor Rattaj – akcionár a predseda predstavenstva spoločnosti Tatry Mountain Resorts, ktorá je lídrom v oblasti cestovného ruchu a voľnočasových aktivít v strednej Európe.

O formáte Jama levova 

Formát Dragons’ Den, z ktorého Jama levova vychádza, patrí medzi najúspešnejšie podnikateľské televízne formáty sveta. Vznikol v Japonsku (pod názvom Money Tigers) už koncom 90. rokov a neskôr sa preslávil vo Veľkej Británii a USA. Doteraz bol adaptovaný vo viac ako 30 krajinách vrátane Kanady, Nemecka, Fínska, Kene či Izraela. 

Za vyše 20 rokov svojej existencie pomohol formát naštartovať stovky úspešných firiem – celosvetovo v ňom investori preinvestovali približne 600 miliónov dolárov. Niektoré značky, ktoré vznikli v šou, sa stali globálne známymi a generujú miliónové obraty.

Jama levova ukazuje, že na dobrý nápad netreba milióny – ale správnych ľudí, ktorí mu dajú šancu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. máj 2025 16:02