Kto sa stal hlavný reklamný sponzor hokejových majstrovstiev?
Generálni partneri sú daní zo zmluvy s IIHF, to sú Škoda a Tipsport. S nimi prebehli rokovania ako s prvými. Následne sa priestor uvoľnil pre všetkých ostatných. Veľkými partnermi sa stali stávkové spoločnosti, ktoré vykúpili všetky hlavné balíky. Následne sa nám podarilo uspokojiť potreby všetkých klientov zo všetkých segmentov, ktorí prejavili komerčný záujem o najpopulárnejšie a najsledovanejšie podujatie v televíznom priestore.
Ako je to s obsadením reklamného priestoru počas MS v hokeji?
S hrdosťou musíme konštatovať, že všetky možnosti inzercie pri IIHF MS 2025 sú plne obsadené.
O koľko ste navyšovali cenník za reklamný priestor počas MS v hokeji?
Cena nášho komerčného priestoru je plne determinovaná reálnou sledovanosťou, takže sme cenotvorbu podriadili výsledkom sledovanosti šampionátu z minulého roku, ktorý historicky lámal rekordy v sledovanosti, takže cena rástla rádovo v desiatkach percent.
Program všetkých staníc JOJ Group sa v najbližších dňoch otrasie v základoch. Pribudnú nové relácie, a t...Zostáva vám 85% na dočítanie.