Všetko o MS v hokeji nám porozprávali obchodný riaditel JOJ Group Martin Heržo, riaditelka marketingu JOJ Group Ivana Semjanová a šéf JOJ Šport a JOJ Šport 2 Roman Neuschl.TV JOJ
StoryEditor

Jojka je pred hokejovým šampionátom vypredaná. Ceny za reklamu rástli o desiatky percent

09.05.2025, 18:57
  • Obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo, riaditeľka marketingu Ivana Semjanová a šéf športových staníc JOJky Roman Neuschl hovoria o stratégii pred najväčším televíznym sviatkom roku. 
  • JOJka prinesie divákom úplne nový viacdielny seriál, v ktorom budú mapovať slovenské hokejové akadémie, ale čakajte aj úplne nový hokejový comedy seriál so slovenskými influencermi.
  • Tento rok sprevádza majstrovstvami našich divákov aj technologická novinka: avatar Adam, ktorý okrem množstvo informácií bude vždy pred slovenským zápasom v Ranných novinách tipovať výsledok zápasu. 
  • Generálni partneri sú daní zo zmluvy s IIHF, to sú Škoda a Tipsport. S nimi prebehli rokovania ako s prvými. Následne sa priestor uvoľnil pre všetkých ostatných.
image

Martin Heržo

Obchodné oddelenie očakáva od hokeja mimoriadnu sledovanosť a nadštandardné príjmy. Obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo prezradil podrobnosti o partneroch aj cenách za reklamu. 

Kto sa stal hlavný reklamný sponzor hokejových majstrovstiev?

Generálni partneri sú daní zo zmluvy s IIHF, to sú Škoda a Tipsport. S nimi prebehli rokovania ako s prvými. Následne sa priestor uvoľnil pre všetkých ostatných. Veľkými partnermi sa stali stávkové spoločnosti, ktoré vykúpili všetky hlavné balíky. Následne sa nám podarilo uspokojiť potreby všetkých klientov zo všetkých segmentov, ktorí prejavili komerčný záujem o najpopulárnejšie a najsledovanejšie podujatie v televíznom priestore.

Ako je to s obsadením reklamného priestoru počas MS v hokeji?

S hrdosťou musíme konštatovať, že všetky možnosti inzercie pri IIHF MS 2025 sú plne obsadené.

O koľko ste navyšovali cenník za reklamný priestor počas MS v hokeji?

Cena nášho komerčného priestoru je plne determinovaná reálnou sledovanosťou, takže sme cenotvorbu podriadili výsledkom sledovanosti šampionátu z minulého roku, ktorý historicky lámal rekordy v sledovanosti, takže cena rástla rádovo v desiatkach percent.

image

Takto odvysiela JOJka všetky zápasy.

TV JOJ
image

Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group.

Program všetkých staníc JOJ Group sa v najbližších dňoch otrasie v základoch. Pribudnú nové relácie, a t...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2025 18:58