Majiteľ služby MAX sa pochválil, že sa im v streamingovom biznise výrazne darí. Informoval, že za dva roky otočili svoju ziskovosť o takmer 3 miliardy dolárov a celosvetovo sa za posledný rok rozšíril o ďalších 22 miliónov predplatiteľov. Do roku 2026 majú v pláne mať dokopy viac ako 150 miliónov predplatiteľov.
Nábeh predplatiteľov im mali zabezpečiť nové zaujímavé projekty, investície a preorientovanie svojej stratégie na programy ako poznáme práve z HBO. A to nedávne kasové trháky, dokuseriály, niektoré reality šou, lokálne originálne produkcie a iné žánre, ktoré viedli k menšiemu zapojeniu alebo akvizícii, zatlačili do úzadia.
„Tento vývoj bol tiež ovplyvnený meniacimi sa potrebami spotrebiteľov a skutočnosťou, že žiadny divák dnes nehovorí, že chce viac obsahu, ale väčšina spotrebiteľov hovorí, že chce lepší obsah. WBD sa jasne odlišuje od konkurencie kvalitou a výraznými príbehmi a žiadna značka to nerobí lepšie a dôslednejšie už viac ako 50 rokov ako HBO," informovala spoločnosť Warner Bros. Discovery.
Predstavitelia WBD veria, že návrat značky HBO na HBO Max môže službu posunúť vpred a posilniť zákaznícke povedomie o tom, čo môžu od ponuky očakávať. Zároveň to má byť dôkaz ochoty WBD neustále odvážne vylepšovať svoju stratégiu a prístup opierajúci sa do značnej miery o spotrebiteľské poznatky o službe.David Zaslav, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Warner Bros. Discovery, povedal: „Silný rast, ktorý sme zaznamenali v našej globálnej streamovacej službe, je založený na kvalite našich programov. Dnes prinášame späť HBO, značku, ktorá predstavuje najvyššiu kvalitu v oblasti médií, aby sme tento rast v nasledujúcich rokoch ešte urýchlili.“
Počas podujatia WBD Upfront na pódiu v Madison Square Garden poskytli JB Perrette, prezident a generálny riaditeľ streamovacej služby, a Casey Bloys, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ HBO a Max Content, ďalšie podrobnosti o nadchádzajúcej zmene.
„Budeme sa aj naďalej sústreďovať na to, čo nás robí jedinečnými – nemať všetko a pre všetkých, ale niečo osobitné a skvelé pre dospelých a rodiny. Naozaj to nie je subjektívne, ani kontroverzné – náš program jednoducho zasiahne ľudí inak,“ povedal JB Perrette.
„Vzhľadom na smer, ktorým sa uberáme, a silný rozmach, ktorému sa tešíme, veríme, že HBO Max bude oveľa lepšie reprezentovať našu súčasnú ponuku pre spotrebiteľov. A jasne vyjadruje náš implicitný sľub dodávať obsah, ktorý je uznávaný ako jedinečný a aby sme pripomenuli vetu, ktorú sme v HBO hovorili. Program, za ktorý sa oplatí zaplatiť,“ doplnil ho Casey Bloys.