Slovenská televízia a rozhlas pripravila k domácemu šampionátu Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov vlastnú kampaň, ktorú vytvorila exkluzívne pre tento projekt. Nakrúcalo sa na Národnom futbalovom štadióne Tehelné pole v Bratislave. V hlavných úlohách sa objavujú hráči slovenskej reprezentácie do 21 rokov, detskí futbalisti a futbalové legendy Marek Hamšík a Vratislav Greško, čím spot symbolicky zobrazuje odovzdávanie štafety od ikon minulosti k mladým talentom súčasnosti.
Kreatívny koncept STVR a produkčnej spoločnosti Arconi stavia na myšlienke, že generácie sa vo futbale plynule striedajú, no vášeň a emócia zostávajú. Televízny imidžový spot zachytáva dynamiku, rýchlosť aj napätie moderného futbalu, a spolu s rozhlasovými verziami pracuje s ľahkým humorom, aby ukázal, že už najmladší fanúšikovia si hľadajú nové idoly. „Cieľom našej komunikácie je zdôrazniť, že najväčší futbalový sviatok roka sa odohrá na slovenskej pôde a diváci ho môžu sledovať výlučne na obrazovkách a počúvať v rozhlasovom vysielaní STVR. Ďakujem všetkým kolegom a spolupracovníkom, ktorí sa na príprave kampane podieľali“ povedala Andrea Pivarčiová, poverená vedením Sekcie marketingu a komunikácie STVR. Produkciu kampane zastrešila spoločnosť Arconi pod režijným vedením skúseného režiséra Branislava Mišíka. Za STVR projekt riadi marketingová riaditeľka Andrea Pivarčiová, brand manažérkou je Michaela Ridošová. Vedúcim Odboru kreatívy STVR je Roman Kettner, artdirectorom Tomáš Hradský, copywritermi Veronika Nagyová a Peter Barnáš. Kameru mal na starosti Mário Ondriš a strih PatrikMalory. Kampaň odštartovala 21. mája týždňovou tízingovou vlnou. Od 28. mája do 11. júna ju vystrieda druhá fáza, ktorá pracuje s dlhším päťdesiatsekundovým a krátkym tridsaťsekundovým imidžovým spotom aj sériou teaserov. Počas samotného turnaja (11. – 28. júna) sú naplánované boostové verzie na podporu kľúčových zápasov. Rovnakú dramaturgiu kopírujú rozhlasové upútavky, pričom printový kľúčový vizuál sa objaví od 30. mája a online bannery od 2. júna. „STVR tak otvára šampionát nielen na ihrisku, ale aj v mediálnom priestore. Ukazuje, že nová generácia slovenského futbalu je pripravená zaujať svoje miesto, a pripomína divákom, že všetky momenty turnaja zažijú naživo výhradne vo vysielaní verejnoprávnej televízie a rozhlasu,“ dodala Andrea Pivarčiová.Vizitka kampane ME hráčov do 21 rokov
Marketing Director: Andrea Pivarčiová
CreativeDirector: Roman Kettner
Kreatívny koncept: STVR, Arconi
Brand manager: Michaela Ridošová
Art Directior: Tomáš Hradský
Copywriter: Veronika Nagyová, Peter Barnáš
Produkcia: Arconi
Réžia: Branislav Mišík
Kamera: Mário Ondriš
Strih: Patrik Malory