StoryEditor

Sú iba mýtus alebo skutoční? Gen Z ako cieľovka televízneho vysielania

04.06.2025, 12:53
  • Až 50 % Gen Z na Slovensku sleduje denne TV, aj keď často popri scrollovaní na mobile.
  • Pre Gen Z je smartfón ako hlavná obrazovka. Sledujú na ňom videoobsah, najmä cez TikTok, Instagram či streaming.
  • Najobľúbenejšie sú reality shows a komédie. Sledujú ich najmä na platformách ako Voyo, Netflix či JOJ Play.
  • Reklama musí byť všade – klasické spoty dopĺňa influencer marketing, sponzoring a product placement.

Generáciu Z, teda ľudí vo veku 13 – 28 rokov, môžeme definovať ako plne ponorenú do digitálneho sveta, s dominanciou sociálnych sietí a konštantným prílivom informácií. S príchodom do dospelosti si táto generácia začína kryštalizovať výber, ku ktorej značke budú lojálni, a nadobúda všedné návyky nakupovania. Sprevádzajú ju však aj rôzne mýty, jedným z hlavných je, že nepozerajú televíziu.

Táto generácia je zaujímavá nielen preto, že je najnovším prírastkom k nákupuschopnému obyvateľstvu, ale a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. jún 2025 09:53