Táto zmena nie je len kozmetickým rebrandingom, ale súčasťou širšej stratégie, ktorá má priniesť divákom modernejší a atraktívnejší televízny obsah a zároveň posilniť pozíciu stanice na mediálnom trhu.
Zmena názvu Spark na Kanal 1 je prvým krokom zo série rebrandingov, ktorými postupne prejde celé portfólio. Spoločnosť stavia na dlhoročných skúsenostiach a snahe priniesť televízne kanály, ktoré nebudú len kulisou, ale pridanou hodnotou pre diváka.
„Naším cieľom je, aby Kanal 1 jasne reprezentoval modernú televíziu s ponukou, ktorá osloví široké publikum. Veríme, že tento krok prispeje k ešte väčšej spokojnosti našich divákov a zákazníkov,“ dodáva Jozef Pipek, CEO spoločnosti.
Za zmenou stojí mediálna spoločnosť, ktorá buduje portfólio televíznych a online projektov. V rámci distribúcie zastrešuje spravodajský kanál TA3, českú skupinu Barrandov TV, stanicu Šlágr TV, dokumentárny kanál Love Nature a skupinu adult kanálov.
Spoločnosť je zároveň prevádzkovateľom detského kanála TV RiK, športových staníc Arena Sport 1 a Arena Sport 2, ako aj prevádzkovateľom televíznej streamovacej platformy Play TV, dabingového štúdia Magic Voice a spravodajského portálu iStream.sk.
„Veríme, že pripravované zmeny prispejú k ďalšiemu zvýšeniu kvality lineárnych aj nelineárnych služieb spoločnosti a spoločne tak dosiahneme ešte väčšiu spokojnosť divákov a zákazníkov s produktami, ktoré prináša Kanal1 GROUP.“ d

