TV JOJ
StoryEditor

Všetko čo mám rád si drží divákov, nedeľný večer ovládla JOJ s výrazným odstupom

03.07.2017, 12:46
Autor:
hrnhrn
Prehľad víkendovej sledovanosti.

Jednoznačným víťazom piatka sa opäť stala nová Skrúcaného šou Všetko čo mám rád. Pripísala si 7,1 percentnú sledovanosť a podiel nad 24 percent. Druhým najsledovanejším nespravodajským programom bol súťažný kvíz Čo ja viem na Jednotke, pozrelo si ho 4,8 percenta divákov pri podiele takmer 17 percent. Markíza menila program a namiesto nevýkonného Búrlivého vína zaradila reprízu českého filmu Prebudím sa včera. Jeho sledovanosť však nedosiahla ani 4 percentá a podiel bol pod 14 percentami.

Z hlavných spravodajských relácií sa nad rating 6 percent dokázalo prehupnúť len Najlepšie počasie na JOJ, hlavné správy v obidvoch komerčných televíziách len tesne prekročili 4-percentnú sledovanosť.

Aj napriek nevydarenému prime time si Markíza udržala pozíciu celodenného lídra. Pripísala si podiel 17,9 percenta, JOJ dosiahla 15,7 percenta. Celá skupina Markíza skončila s 26,5-percentným podielom, JOJ Group dosiahla 22,9 percenta a RTVS 10,7 percenta.

V sobotu sa Markíze podarilo zaujať divákov, komédia Vo štvorici po opici 3 sa stal najsledovanejším programom dňa. Pozrelo si ju 5,4 percenta divákov pri podiele 17,7 percenta. Druhým najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na JOJ - sledovanosť 5,3 a podiel 20,2 percenta, trojicu najsledovanejších programov dňa uzatvárajú Televízne noviny na Markíze s 4,9 percenta a podielom 23 percent. Záhady tela na Jednotke dosiahli rating 4,5 a podiel 15,7 percenta, Captain Amerika: Zimný vojak na JOJ 4,2 percenta a podiel tesne nad 15 percentami.

V celodenných podieloch patrilo prvenstvo skupine Markíza (23,2 percenta), JOJ Group dosiahla 19,9 percenta a RTVS 14,7 percenta. Samotná televízia Markíza si pripísala 16,6-percentný podiel, o tri body viac než TV JOJ.

V nedeľu vyskočila sledovanosť televízií voči predchádzajúcim dňom vyššie. Do prvej trojice najsledovanejších programov sa dostali len relácie TV JOJ. Rodinný film Hrdina Max zaznamenal sledovanosť až 9,1 percenta a podiel 27,6 percenta, Najlepšie počasie si pripísalo 8,5 ratingov a podiel 25,5 percenta, Noviny TV JOJ 7,5 percenta a podiel tesne nad 25 percent. Na Markíze sa do prvej trojice dostali Televízne noviny so sledovanosťou 6,9 percenta, Počasie dosiahli o desatinu bodu menej a Pád legendy si pozrelo 5,7 percenta divákov pri podiele 16,2 percenta.

Markíza má za sebou slabší týždeň. Do desiatky najsledovanejších relácií uplynulého týždňa sa na Markíze nedodostala žiadna nespravodajská relácia. Najsledovanejšou reláciou celého uplynulého týždňa boli na Markíze nedeľné Televízne noviny.

Vysoká sledovanosť programom JOJ sa prejavila aj v celodenných podieloch. TV JOJ dosiahla 17,7 percenta a Markíza 14,5 percenta. Celá JOJ Group zaznamenala 23,2 percenta, skupina Markíza dosiahla 19,9 percenta. RTVS si pripísala 14,1 percenta.

V sobotu sa začali cyklistické preteky Tour de France. Priamy prenos na Dvojke, ktorý trval až do začiatku večerného spravodajstva, si pozrelo 2,3 percenta divákov a Dvojka zaznamenala 13 percentný podiel. Nedeľný prenos dosiahol sledovanosť až 4 percentá a podiel takmer 17 percent.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 15:53