Hlavným dôvodom na redizajnu stránky Šport.sk bolo zvýšenie responzivity webu a prispôsobenie sa všetkým zariadeniam, na ktorých Šport.sk návštevníci čítajú. Trend čítania správ na mobilných zariadeniach neustále stúpa, preto bolo cieľom zabezpečiť čitateľom komfortný zážitok z čítania. Výsledkom je vynovená webová stránka s moderným a čistým dizajnom, v ktorom sa užívateľ ľahko orientuje.
„Responzivita webu je v súčasnosti veľmi dôležitá, a tak sme radi, že sa hýbeme správnym smerom," hovorí Michal Čarnoky, šéfredaktor Šport.sk. "Nový dizajn stránky bude ladiť s webom Aktuality.sk, no hlavne nám ponúkne rozšírené možností ako našim čitateľom podať aj multimediálny obsah. Zároveň sa nám podarilo lepšie integrovať náš unikátny výsledkový servis, takže športoví nadšenci si na Šport.sk nájdu všetky potrebné informácie lepšie, rýchlejšie a prehľadnejšie. Veríme, že opäť o niečo viac uspokojíme ich očakávania.“
Najvýraznejšou zmenou prešiel layout samotného článku, ktorý vnímame ako nosný prvok celého portálu. Článok bude mať nekonečný scroll a vďaka personalizácii bude čitateľovi poskytovať obsah podľa jeho vlastných preferencií. Spravodajská časť sa viac prepojila s výsledkovým servisom, takže sa čitateľ dostane ku všetkým informáciám ľahko a na jednom mieste. Redizajnom prešlo aj samotné logo portálu, ktoré sa taktiež prispôsobilo celkovému modernému dizajnu.
Šport.sk patrí mediálnemu domu Ringier Axel Springer Slovakia. Pri tvorbe mediálneho obsahu spolupracuje s vydavateľstvom Šport Press a denníkom Šport. Podľa oficiálneho auditu webov AIMmonitor, sa priemerná denná návštevnosť v roku 2017 pohybuje na úrovni 144-tisíc unikátnych návštevníkov (RU). Mesačne navštívi web až 750-tisíc (RU). Užívatelia vytvoria v priemere takmer milión page views denne, čo predstavuje takmer 30 miliónov page views mesačne.