Najsledovanejšími piatkovými reláciami boli správy o počasí. Viacej ľudí si pozrelo Najlepšie počasie na JOJ, ktoré dosiahlo sledovanosť 7,2 percenta a podiel 27,5 percenta. Počasie na Markíze zaznamenalo 5,4 percenta a podiel mierne nad 23 percentami.
Markíza menila večerný program a namiesto nevýkonného Búrlivého vína zaradila Kameňák 4. S reprízou komédie dosiahla rating necelých 5 percent a podiel pod 18 percentami. Diváci uprednostnili Všetko čo mám rád na JOJ. Tretí diel s Michalom Hudákom a Monikou Absolonovou si pozrelo 6,9 percenta divákov a JOJ mala podiel 24,5 percenta. Nasledujúca česká komédia Zozn@mka si pripísala rating 4,8 percenta a podiel 23,4 percenta. Naj dedinka Slovenska na Jednotke si pripísala podiel rovných 10 percent.
V sobotňajšom prime time uprednostnili diváci americkú komédiu Dospeláci na Markíze, ktorá sa s 5,2 percentami stala vôbec najsledovanejším programom dňa. Misia: Prezident na JOJ zaznamenal 4,3-percentnú sledovanosť a podiel len 15 percent. Najsledovanejším programom JOJky boli Noviny, ktoré dosiahli sledovanosť rovných 5 percent (o 1 bod viac ako Televízne noviny na Markíze) a podiel cez 25 percent. Záhady tela skončili ako najsledovanejší program Jednotky, pripísali si 14,3-percentný podiel.
Nasledovanejšími nedeľnými reláciami boli opäť správy o počasí. Najlepšie počasie na JOJ dosiahlo 8,4 percenta a podiel 28,3 percenta, Počasie na Markíze si pripísalo rovných 7 percent a podiel 25,5 percenta. Z večernej filmovej ponuky si najviac divákov - 6,4 percenta - vybralo Úsvit planéty opíc na JOJ, Útok na Biely dom na Markíze sledovalo 5,9 percenta divákov.
Sledovanosť Tour de France po diskvalifikácii Petra Sagana rapídne poklesla a podiely Dvojky odvtedy neprekročili 10 percent. Sledovanosť 7. etapy bola len 0,7 percenta a podiel Dvojky skončil na 5,3 percenta, sobotňajšej 8. etape mierne vzrástla sledovanosť na 1,3 percenta a podiel stúpol na 8,7 percenta. Náročnú nedeľnú etapu si pozrelo 1,2 percenta divákov a podiel sa vyšplhal na rovných 7 percent.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.