adma
StoryEditor

Peter Šurín: V čom pomáha značkám spoločenská zodpovednosť?

12.08.2019, 08:33
Autor:
redred
Predstavujeme témy a spíkrov tohtoročnej konferencie Online Summit.
V čom pomáha značkám spoločenská zodpovednosť?
Značky už nelákajú na zľavy, nepresviedčajú iba o najlepšom produkte, nezviditeľňujú svoje logá. Sú značky, ktoré začínajú mať názor a upozorňujú na témy, ktoré sú dôležité pre spoločnosť. Prečo sa dnes mení marketingová komunikácia týmto smerom, čo prináša značkám spoločenská zodpovednosť? Je to iba trend, alebo si takto dokážu získať svojich zákazníkov? Aj o tom bude na Online Summite hovoriť Peter Šurín, strategický a kreatívny riaditeľ agentúry Elite Solutions.

Peter pracuje viac ako dvanásť rokov v agentúre Elite Solutions. Kedysi sa venoval webom a aplikáciám, neskôr sa začal viac orientovať na reklamu a marketing.  Tvorí reklamu pre značky ako O2, Slovnaft, Harmony či Baumit. Je aj prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr. V poslednom období zarezonovala kampaň pre O2  - Nebuď pirát, na ktorej sa podieľal. Mala motivovať vodičov k tomu, aby nepoužívali počas jazdy autom mobil a jazdili tak zodpovednejšie. Aj o nej vám na Online Summite porozpráva už 19. septembra v bratislavskom hoteli Saffron.

Konferencia sa venuje aj ďalším aktuálnym témam v digitáli:

  • Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
  • Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
  • Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?
  • Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
  • Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí? 
  • Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder

Ak vás témy zaujali, môžete sa prísť pozrieť na konferenciu, registrovať sa môžete tu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/online-summit-2019, menuAlias = online-summit-2019, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 08:01