Rozšírená realita, technológia prístupná pre každého
Určite ste už počuli o aplikácii IKEA, ktorá funguje na princípe rozšírenej reality. Pomocou nej presne viete, ako bude nábytok vyzerať vo vašom byte. Praktické riešenie, ktoré posúva komunikáciu značky do úplne inej úrovne. IKEA ale nie je jediná, ktorá využila možnosti AR. Podľa Petra Skaličana nielen svetové značky pochopili význam využitia rozšírenej reality pre ich biznis. A o tom bude Peter rozprávať na Online Summite už 19. septembra. Zoznámi vás s technológiou, vďaka ktorej digitálne prvky ožívajú v reálnom prostredí. Inými slovami spoznáte možnosti rozšírenej reality a zistíte čo ju odlišuje od virtuálnej.
Na Online Summite sa bude hovoriť aj o ďalších témach ako napríklad: dáta, ktoré sú kľúčom k efektívnemu marketingu v online, o tom ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí alebo o trendoch pre eCommerce, ktoré využíva líder. V prípade záujmu sa môžete registrovať tu.