Pod krídlami dvoch spoluzakladateľov a majiteľov Miroslava Nagya a Štefana Schmidta sa rok 2021 stal pre 4ME MEDIA rokom zmien. Rebrand na imagons a zmena zamerania agentúry na omnichannel marketing.
Čo je to omnichannel marketing?
Zákaznícko-centrický prístup sa v súčasnom marketingu začína značne uplatňovať. Zákazník sa stáva stredobodom pozornosti, je “obklopený” značkou a všetko potrebné dostane takpovediac “na dlani”. Pri dnešnom pretlaku informácií a možností digitálneho sveta je neustále sprevádzanie spotrebiteľa počas celého nákupného procesu takmer nutnosťou pre dosiahnutie stanovených cieľov. Jednoducho, omnichannel je založený na konzistentnom prepájaní a spolupráci všetkých komunikačných kanálov, ktorými zákazník počas procesu prechádza. A práve touto “nutnou” zmenou agentúra imagons prešla. Prečo vznikla agentúra imagons?
Meniaci sa trend na poli marketingu a spotrebiteľského správania vytvoril prvotný impulz rebrandu 4ME MEDIA. Online prostredie sa stalo tak silným ako ešte nikdy predtým, a značná časť zákazníkov sa presunula práve tam - na internet. Podľa majiteľov agentúry bolo ich hlavnou motiváciou, okrem zmeny súčasných trendov a doby, priniesť ešte lepší zážitok z nakupovania a ešte efektívnejší a úspešnejší marketing pre klientov agentúry. A tak sa v júni 2021 zrodilo imagons. Prečo si vybrať imagons?
Agentúr je v dnešnej dobe ako húb po daždi, imagons je však špecifická práve svojim omnichannel marketingovým zameraním - ak chcete pre svojich zákazníkov ničím nerušený zážitok z nakupovania a vyvolanie pozitívnej emócie, ste na správnom mieste. A okrem toho - agentúra si zakladá na ľudskom a úprimnom prístupe a verí, že aj malé a stredné firmy si zaslúžia poskytovať svojim zákazníkom to najlepšie a vďaka tomu expandovať.
Marketing má byť v prvom rade funkčný a efektívny. A to nefunguje bez kvalitnej kreatívy, postavenej na dátach. V imagons dôverujú svojim dlhoročným skúsenostiam a získaným dátam, vďaka ktorým dokážu každému (novému či existujúcemu) klientovi prinášať viditeľné výsledky. A aby toho nebolo málo, cieľom agentúry je okrem tvorby funkčného marketingu aj edukovať svojich klientov a pomôcť im pochopiť zložitý marketingový svet. Preto sa vďaka spolupráci s imagons klient naučí orientovať v oblasti reklamy a pochopí ako funguje práca s agentúrou.
Inovatívny marketingový prístup a funkčná kreatíva, založená na dátach? Ľudský prístup a “niečo navyše”? No len si to imagons…!
(PR)