Na Slovensko prišiel nový energetický nápoj. Odštartoval, resp. odletel u nás v jednej veľkej kampani, ktorá bola rozdelená do dvoch častí. Cieľom bolo rozšíriť povedomie o novinke, zatiaľ neznámej na našom trhu.
PILOT Energy Drink má na prvý pohľad nenápadný názov. V agentúre RAZDVA však prišli na to, že skvele zapadá do aktuálneho obdobia, ktoré je poznačené koronavírusom. S ním je spojených mnoho bezpečnostných opatrení a tie najprísnejšie z nich vládnu na letiskách. V čase štartu kampane sa dokonca nelietalo vôbec a práve na tejto skutočnosti je postavená celá idea od RAZDVA.
Obavy o bezpečnosť, zdravie a strach z rozšírenia epidémie COVID-19, prinútili mnohé štáty zatvoriť letiská, minimálne v prípade komerčných letov. Cestovanie bolo na niekoľko mesiacov len zbožné želanie a nikto nevedel, čo bude ďalej. Tejto, vtedy aktuálnej situácie, sa chytila prvá fáza kampane s hrou na leteckú spoločnosť. Vo forme teasingu a claimov sľubovala najbezpečnejší spôsob lietania na Slovensku.
Po niekoľkých týždňoch teasingu vyšiel s farbou von launch kampane, ktorý priznal, čo vlastne PILOT je. Kampaň bola komunikovaná v online a offline prostredí na billboardoch, ktoré doplnila TV reklama.
Reklama vo svojej lifestylovej podobe vyzývala, že je čas znova zamieriť k oblakom, tentokrát však úplne bez obmedzení, s maximálnou dávkou energie od PILOTA. Zároveň vyzdvihovala fakt, že každá plechovka nového energetického nápoja je doplnená o vitamíny. Grom kampane bolo ukázať, že sa toto leto dá letieť aj inak, na vlnách energie, ktorú vám dodá nový PILOT Energy drink.
Vizitka kampane:
Klient: PILOT ENERGY SLOVAKIA
Agentúra: RAZDVA
Ideamaker & copywriter: Ondrej Džurdženík
Social Media Manager: Juliana Antožyová
Graphic Designer: Filip Stanko
Account Manager: Ľudmila Nagyová
Použité médiá: TV, rádio, OOH (billboardy,bigboardy, printy, POS materiály, in-store promo, adwords display, soc. siete)
(PR)