Obe služby začala agentúra spravovať v rovnakom období. Pri PPC prebrali špecialisti komplet nastavené kampane a porovnávače Google Ads, Facebook Ads, Favi, Biano, Heureka a Shopalike. “Našim hlavným cieľom bola analýza efektívnosti výdavkov a ich optimalizácia. V úvodných mesiacoch sme si nastavili KPI v podobe stanoveného PNO, ktoré sa nám podarilo už od druhého mesiaca stabilizovať na hranicu, ktorú sme chceli”, hodnotí začiatky spolupráce campaign strategist z Invelity Libor Toporcer. PNO sa podarilo znížiť o 34 % a na tejto úrovni zostáva dodnes.
So spoluprácou s Invelity sme nadmieru spokojní a vždy nás prekvapia novým návrhom, vďaka ktorému dosahujeme stále lepšie a lepšie výsledky. Môžem s istotou povedať, že agentúre dôverujeme na 100 %. |
Špecialisti z Invelity sa rozhodli povýšiť performance úroveň vypracovaním custom riešenia merania hodnoty maržovosti a jej odosielanie do Google Analytics. Vďaka tomu dokážu oveľa efektívnejšie vyhodnocovať výkon všetkých kampaní. Nechýba ani hĺbkový report pre produktové kampane, ktorý zisťuje percentuálnu závislosť celkového predaja od získaných návštev z portálu. “Takto dokážeme odhaliť produkty, ktorým produktové kampane prinášajú výraznú asistovanú hodnotu,” vyzdvihuje výhody takéhoto reportu Toporcer.
V agentúre momentálne pracujú najmä na pružnom reagovaní na rýchle zmeny v nákupnom správaní a súčasne nestabilnom prostredí, čo oceňuje aj riaditeľ Drevony Roman Ružanský: “V aktuálnej situácii sa veľmi rýchlo mení nákupné správanie zákazníkov. Po minulé roky bol predaj konštantný, avšak dnes sa nedá povedať, čo bude zajtra alebo o pár dní, a preto je veľmi ťažké odhadnúť, aká bude náladovosť, a teda aj nákupné správanie. Som veľmi rád, že PPC tím dokáže kampaňami veľmi pružne na dané okolnosti reagovať.”
Hĺbkové technické a obsahové audity umožnili zostavenie zoznamu SEO aktivít, ktoré dostali aj úroveň priority. “Na začiatku sme sa sústredili na ľahké ciele s vysokým impactom - on-page návrhy a technické úpravy naprieč webom. Postupne sme konsolidovali stránku a crawl budget, odstraňovali sme zbytočné URL stránky a presmerovali sme relevantné URL adresy, ktoré dávali zmysel,” povedal o úvodných nastaveniach SEO špecialista Milan Novotný.
Postupne prišiel čas aj na úpravu filtrov na webovej stránke, ktoré boli upravené tak, aby lepšie zodpovedali tomu, čo ľudia vyhľadávajú. Agentúra, samozrejme, pracuje aj na linkbuildingu, ktorého dôležitosť vyzdvihuje aj Novotný: “Vieme, že pri konkurenčných výrazoch sa bez linkbuildingu nezaobídeme. Nastavili sme si ho spolu s cieľmi od klienta, aby sme ich mali na zreteli. Proces linkbuildingu sme zvolili čo najprirodzenejší, aby bol v očiach Google dôveryhodný, vďaka čomu sme dosiahli skvelé výsledky.” Skvelú prácu oceňuje aj Ružanský:
“Zaznamenali sme prepad počtu užívateľov získaných z organiky. Počas roku 2020 sa však SEO špecialistom z Invelity podarilo dosiahnuť neuveriteľné výsledky a získali sme doteraz o 45 % viac užívateľov ako v rovnakom rozsahu dní v roku 2019.”
“Čo, okrem profesionálne odvedenej práce a individuálneho prístupu, považujem za veľmi prínosné je, že sme vždy zasvätení do procesu a dokážeme sa prostredníctvom skúsených odborníkov sami vzdelávať. Digitálna agentúra nám napríklad pripravila šablónu pre newsletter, ktorý za nás aj odosielali, ale budúce odosielania si už budeme procesovať sami s dohľadom,” dodáva na záver spokojný klient Ružanský.
(PR)