Myšlienka kampane je založená na podobnosti dvoch úplne odlišných prehliadok. Jedna je módna prehliadka, ktorá reprezentuje tie menej dôležité, banálne veci v živote človeka.
Druhá je tá, ktorá je naozaj dôležitá a dokonca môže zachrániť ľudský život. V TV spote sa snažíme získať pozornosť diváka cez tú "okázalú" prehliadku. Ukazujeme atraktívne fashion zábery, púšťame rytmickú hudbu, pred kamerou defilujú známe tváre.
V momente, keď sa už všetci pozerajú, plynule prechádzame z prostredia módnej prehliadky do čakárne gynekologickej ordinácie.
Od TV spotu cez rádio, až po print, sme vizualitu pripravovali tak, aby pripomínala charakter kampane skutočnej módnej prehliadky.
S režisérom Vladom Kriškom sme premýšľali, ako dosiahnuť plynulý prechod medzi dvoma fázami spotu, keď prechádzame z prostredia módnej prehliadky do čakárne. Riešením bolo nakoniec využitie veľkých LED panelov, pred ktorými sa scéna natáčala. Dokázali sme tak počas jedného záberu kompletne zmeniť atmosféru a tak podporiť a zvýrazniť myšlienku spotu.
Na kampani spolupracovali známe ženy slovenského showbiznisu ako Adela Vinczeová, Emma Drobná či Zuzana Vačková. Ukazujeme tým, že v otázke zdravia sme všetci na jednej lodi, no zároveň využívame ich mediálny výtlak. Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Popcorn Advertising
Creative director: Juraj Šútovec
Art Director: Adrian Juriga
Copywriter: Juraj Šútovec
Account manager: Andrej Romaňák
Produkcia: HomeMedia production
Studio: Lifepark
Réžia: Vlado Kriško
Kamera: Ondrej Synak
Strih: Vlado Kriško
Grading: Matús Havelka
Zvuk: Samo Škubla
Foto: Lousy Auber
Muah: Lucia Ružová
Styling: Jana Tomas
Účinkujú: Adela Vinczeová, Ema Drobná, Zuzana Vačková
Voiceover: Adela Vinczeová, Milan Zimnýkoval
Kampaň je nasadená od 16. 8. a trvá do konca októbra 2021.
(PR)