Nová generácia webovej platformy NewtonOne sa vďaka využitiu pokročilých technológií dokáže učiť a prispôsobovať potrebám užívateľov, aby im prácu čo najviac spríjemnila a zároveň zjednodušila. Platforma po novom ponúka predikciu vo vyhľadávacom okne, vychádzajúc z predchádzajúcich dotazov. Čím viac užívateľ s aplikáciou pracuje, tým mu bude nápomocnejšia. Na základe nových smart filtračných pravidiel sa dokáže tiež naučiť, podľa akého kľúča užívateľ triedi príspevky do kategórií. Triedenie už následne prebieha automaticky. „Každodenne sa na nás valí obrovské množstvo informácií z médií i sociálnych sietí. Našim cieľom je pomôcť klientom zorientovať sa v nich v čo možno najkratšom čase, a to poskytovaním sofistikovaných riešení,“ vysvetlila Valeria Polovková, CEO NEWTON Media.
Pokročilé upozornenia
Jednou z hlavných inovácií je pokročilý alerting, ktorý nepretržite vyhodnocuje výstupy v médiách a na sociálnych sieťach. Užívateľa dokáže upozorniť nielen na samotný výskyt kľúčového slova, ale tiež podľa kontextu, napríklad v prípade anomálie v podobe neobvyklého nárastu zmienok o sledovanej téme. Notifikácie prichádzajúce na e-mail či mobilný telefón je pritom možné nastaviť na základe kľúčových slov, výstupov konkrétneho autora, influencera, vybraného média či ich vzájomnej kombinácie. „Včasné informovanie o nových a relevantných mediálnych výstupoch patrí ku kľúčovým parametrom monitoringu médií. Skvalitnením tejto funkcionality, umožňujúcej ešte pružnejšie reagovanie na aktuálne dianie, prinášame klientom skutočnú pridanú hodnotu,“ uviedla Valeria Polovková.
Združovanie súvisiacich výstupov
Súčasťou inovovanej verzie NewtonOne je na európskom trhu unikátny nástroj Udalosti. Ten dokáže s využitím špeciálneho algoritmu združovať jednotlivé mediálne výstupy na základe obsahovej podobnosti. Zadaním kľúčových slov sa v platforme vytvoria zhluky podobných správ, týkajúcich sa jednej udalosti v priebehu jedného až niekoľko dní. Aplikácia vďaka tomuto nástroju umožňuje lepšiu orientáciu v danej téme a zároveň dokáže sledovať jej vývoj v čase.
Modernizáciou prešiel tiež Dashboard pre analýzu dát. Pridanie záložiek viedlo k jeho sprehľadneniu a umožneniu porovnania väčšieho počtu tém. Užívateľ zvládne na pár kliknutí porovnať kvalitu výstupov z médií či sociálnych sietí a výsledky navyše jednoducho zdieľať s kolegami. Súčasťou aplikácie NewtonOne je aj databáza novinárov s kontaktmi a profilmi na sociálnych sieťach s dosahom, históriou a cieľovými skupinami. Aplikácia je pravidelne aktualizovaná a umožňuje vytváranie vlastných medialistov podľa rôznych kritérií.
Prehľad noviniek v aplikácii NewtonOne:
- Pravidlá - intuitívne filtračné pravidlá pre vyhľadávanie
- Smart vyhľadávanie - vyhľadávač s predikciou využívajúci nástroj Entity
- Alerting - kontrola dát a notifikovanie 24/7, vrátane rozpoznávania anomálií
- Udalosti - združovanie súvisiacich výstupov z jednotlivých správ
- Inovovaný dashboard - jednoduchá a prehľadná práca s objemnými datasetmi
- Mediabase - medialist s kontaktmi a profilmi žurnalistov
O spoločnosti NEWTON Media
Spoločnosť NEWTON Media je najväčší stredoeurópsky poskytovateľ služieb mediálneho monitoringu a analýz s tradíciou od roku 1995. Pôsobí na Slovensku, v ČR, Poľsku, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine a v Macedónii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývajú oblasť tradičných médií, internetu a sociálnych sietí. Spoločnosť disponuje najväčším mediálnym archívom v strednej Európe siahajúcim do roku 1996. Portfólio služieb s pridanou hodnotou zahŕňa strategické poradenstvo a návrhy spolu s realizáciou odporúčaní s cieľom pomáhať klientom posilniť ich konkurencieschopnosť. Je členom medzinárodných odborných združení FIBEP a AMEC a zdieľa mediálny obsah s ďalšími agentúrami z celého sveta. Pre viac informácii navštívte www.newtonmedia.sk