Klenotníctvo Valentina svoj redizajn komunikuje v outdoore a online. Klenotníctvo bolo založené v roku 1992 v Prahe a od roku 1999 má svoje predajne v Bratislave. Ponúka tisícky unikátnych šperkov a počas svojho pôsobenia si získalo popularitu u mnohých zákazníkov. Teraz prešlo tvorbou novej vizuálnej identity, loga a filozofie značky. Vyvrcholením týchto aktivít je predvianočná kampaň, ktorú klenotníctvo Valentina realizuje vôbec po prvýkrát. O nafotenie vizuálov sa postaral známy fotograf Jakub Klimo.
Značka je hlavne o emóciách, s ktorými sa šperky neodmysliteľne spájajú: vyjadrujú ich, aj ich spôsobujú. Dôraz kladie na jedinečnosť. Každý šperk v ponuke je jedinečný - tak, ako sú pre nás jedineční tí, ktorých obdarúvame.
Kampaň z dielne agentúry MARK BBDO beží od 1. novembra.
Vizitka kampane - “Rozžiarené tváre”
Klient: Klenotníctvo Valentina
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček, Petra Vitázková
Art Director: Viktor Karvai
Fotograf: Jakub Klimo
Account Manager: Zuzana Špičková