UniCredit bude tento slogan používať vo všetkých komunikačných aktivitách, napríklad v reklamných kampaniach, značkách a marketingových materiáloch, vo všetkých krajinách, kde naša skupina pôsobí, a to v súlade s prístupom „Jedna banka, jeden UniCredit“.
Tento slogan, ktorý vytvorila reklamná agentúra Leagas Delaney Italia, bude preložený do 12 jazykov.
„Banking that matters/ Banka pre všetko, na čom záleží“ sumarizuje troma slovami firemnú identitu skupiny UniCredit – poskytovanie produktov, služieb a poradenstva, ktoré ju odlišujú v každodennom živote, či už jednotlivca, rodiny, malej firmy alebo veľkej spoločnosti.
O UniCredit:
UniCredit je jednoduchá paneurópska komerčná banka, s divíziou firemného a investičného bankovníctva, ktorá rozsiahlej klientskej základni, ktorú tvorí 25 miliónov klientov, poskytuje jedinečné služby svojej siete v západnej, strednej a východnej Európe.
Skupina ponúka odborné znalosti na lokálnej a medzinárodnej úrovni, poskytuje služby a podporuje svojich klientov na celom svete a poskytuje bezkonkurenčný prístup k popredným bankám na 14 hlavných trhoch, ako aj v ďalších 18 krajinách sveta, kde skupina pôsobí.