Martin Sirotný: dm drogerie markt Eurovea
StoryEditor

dm už po šiestykrát najdôveryhodnejšia značka v kategórii drogérie

03.12.2021, 07:50
Autor:
TSTS
Už po šiestykrát si spoločnosť dm drogerie markt v ankete Dôveryhodné značky roku 2021 zvolili spotrebitelia za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov aj tento rok hodnotila viac ako 600 značiek v 68 kategóriách, ktoré boli zaradené do prieskumu najmä na základe výsledkov predaja, pričom oproti predchádzajúcemu ročníku pribudli nové kategórie, ako napríklad E-shopy s potravinami či Zdravotné poisťovne.

„Udržanie si prvenstva v ankete Dôveryhodné značky v kategórii drogérie nás veľmi teší. Sme radi, že naši zákazníci oceňujú nielen náš neustály rozvoj a zlepšovanie kvality nami ponúkaných produktov a služieb, ale aj aktivity v tomto náročnom období neustále pretrvávajúcej pandémie, ktoré nás stáli veľa úsilia, ako aj finančných nákladov. Ako spoločnosť s vedúcim postavením na trhu sme si totiž plne vedomí svojej povinnosti a zodpovednosti voči spoločnosti, voči svojim zákazníkom a všetkým spolupracovníkom,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

 Prieskum agentúry NielsenIQ zároveň identifikoval aj zaujímavé trendy v spotrebiteľskom správaní. Napríklad v porovnaní s rokom 2019 narástli až o osem percentuálnych bodov nákupy, ktorými ľudia dopĺňajú veľké zásoby, teda s rastom veľkosti nákupného koša sa zvýšilo aj vytváranie zásob. Prieskum na vzorke 2 000 spotrebiteľov zároveň ukázal, že 9 z 10 Slovákov verí, že ceny rastú, čo je výrazne vyššie číslo ako pri spotrebiteľoch v západnej Európe.

Marketingový program Dôveryhodné značky je najrozsiahlejšou nezávislou anketou zameranou na spotrebiteľskú dôveru značiek na Slovensku. Uskutočnila ju nezávislá výskumná agentúra NielsenIQ a zapojilo sa do nej až 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 68 kategóriách vyše 600 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe výsledkov predaja. Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili za najdôveryhodnejšie, majú možnosť počas jedného roka využívať logo Najdôveryhodnejšia značka pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. december 2022 12:37