SLSP
StoryEditor

Sú Slováci pripravení bankovať cez Facebook alebo Google?

15.01.2018, 17:59
Autor:
TSTS
Facebook, Google či Slovenská sporiteľňa - tieto značky pozná takmer každý Slovák.

Na Slovensku je v súčasnosti zaregistrovaných viac ako 2,5 milióna používateľov Facebooku, približne 96 % ľudí denne využije na vyhľadávanie Google a takmer 2,3 milióna ľudí bankuje so Slovenskou sporiteľňou. Súčasne platí, že slovenské banky sa tešia takmer najväčšej dôvere zo všetkých inštitúcií a naše bankovníctvo je podľa Svetového ekonomického fóra 3. najstabilnejšie v eurozóne. Odpoveďou na tieto trendy je riešenie, ktoré v sebe spája výhody oboch svetov – teda dôveryhodnosť bánk s užívateľským zážitkom v sociálnych médiách. Slovenská sporiteľňa preto predstavuje nové šikovné bankovanie George, ktoré je inšpirované práve užívateľským zážitkom zo sociálnych médií.

George umožňuje jednoducho manažovať rodinné financie v online prostredí. Užitočný internetbanking je oproti svojmu  predchodcovi modernejší, jednoduchší na vyhľadávanie či správu financií a užívateľsky prijateľný pre všetky generácie. George je zároveň digitálna platforma, ktorá bude neustále prinášať nové služby a vylepšenia. Slovenská sporiteľňa súčasne prináša aj novú mobilnú aplikáciu George Go. Tá nahradí doterajšie aplikácie Účty a Platby. V novom Georgeovi budú mať klienti všetko v jednej aplikácii na pár klikov.

„Meníme sa pre klientov, pretože chceme byť pre nich užitoční. Slovenské bankovníctvo sa dlhodobo teší veľkej dôvere klientov, preto my digitalizáciu vnímame ako príležitosť pre našu banku. George, naša nová platforma, je veľkým krokom na tejto ceste, naviac umožňuje využiť príchod novej regulácie v oblasti PSD2 v prospech klientov. A to vďaka jeho ľahkému napájaniu na nové služby či fintechy,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

S novou digitálnou platformou George budú môcť v budúcnosti bankovať všetci klienti skupiny Erste, ktorej súčasťou je aj Slovenská sporiteľňa, teda takmer 16 miliónov klientov v 7 krajinách strednej a východnej Európy. Už dnes Georgea využívajú takmer 2 milióny ľudí hlavne v Rakúsku, tiež v Českej republike a na Slovensku.

„Slováci si zaslúžia mať pri bankovaní rovnaký pozitívny zážitok ako v Googli, na Facebooku či v Amazone. Preto intenzívne pracujeme na tom, aby sme boli pre klientov naozaj intuitívnou bankou, s ktorou je radosť bankovať. Zároveň vieme, že pre klientov je kľúčová bezpečnosť. Teším sa, že im dnes môžeme predstaviť Georgea, ktorý spĺňa všetky atribúty moderného, intuitívneho a bezpečného riešenia pre našich klientov,“ hovorí Zdeněk Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retailové bankovníctvo.

 Prečo sme bankovanie pomenovali George?

Inšpiroval nás silný príbeh letca Lawrencea Sperryho, ktorý pred 100 rokmi vynašiel prvého autopilota a pomenoval ho George. Veta „Nechaj to na Georgea“ v letectve zľudovela. George je teda niečo ako autopilot, ktorý vás bezpečne prevedie elektronickým bankovaním.

Aké sú výhody Georgea?

  • George je prehľadný - prináša dokonalý prehľad o vašom finančnom živote. Po prihlásení uvidíte svoje karty, úvery či sporenia prehľadne usporiadané a vizuálne rozlíšené. George je responzívny, a preto sa ľahko používa v počítači alebo tablete.
  • George je jednoduchý - pomáha vytvárať adresár z vašich platieb. Vďaka tomu sa v nich jednoducho zorientujete. Namiesto množstva čísel vidíte mená a zadávanie platieb je oveľa jednoduchšie a prehľadnejšie.
  • George vyhľadáva - vo svojich účtoch teraz môžete vyhľadávať úplne jednoducho. Rovnako, ako keď niečo hľadáte na webe alebo zadávate do Googlu. Stačí, keď do vyhľadávacieho políčka napíšete napr. sumu, adresáta platby alebo slovo, ktoré ste si uviedli do poznámky.
  • George je osobný - bankovanie je veselšie a pestrejšie. George vám pomôže bankovanie personalizovať, pridať si fotky k menám účtov, zmeniť farby či pozadie, popremiestňovať jednotlivé položky. Každý z vás je unikátny a taký je aj váš George.
  • George pomáha - ponúka interaktívne návody, ktoré môžete kedykoľvek spustiť. Je vaším sprievodcom, rád vám všetko vysvetlí a názorne ukáže. Stačí len kliknúť na otáznik v pravej spodnej časti obrazovky a návod sa vám jednoducho zobrazí.

01 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 02 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 03 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. október 2024 01:06