Internetový obchod Hej.sk odštartoval svoju najnovšiu kampaň s názvom Tisíce výhier každý deň. V rámci nej sa môžu zákazníci e-shopu zapojiť do súťaže o hodnotné výhry.
"Počas jej trvania dostanú naši zákazníci ku každej objednávke výherný los. Ten obdržia priamo pri vyzdvihnutí tovaru na Hejhouse, alebo im ho pribalíme k balíku,“ vysvetľuje mechaniku súťaže Andrea Jankovcová, riaditeľka marketingu Hej.sk.
Tvorcom kampane je interný tím kreatívcov Hej.sk. Komunikácia prebehne za podpory televíznych a rádio spotov, ale tiež online na webe a sociálnych sieťach či priamo na predajných miestach.
Internetový predajca spustil kampaň 15. marca a potrvá do konca mája. Kampaň bola vytvorená za podpory viacerých známych značiek, ako Toyota, Whirlpool, Beko, Philips, Eta, Delonghi, Elektrolux, Cetelem a Arval.