„Od roku 1997 je ARRIVA známa ikonickými kolesami v pohybe. Naše nové logo symbolizujú tri kolesá prepletené do veľkého písmena A. Predstavujú plynulosť cestovania s našou spoločnosťou. Sme dynamická spoločnosť a vieme, že naša vizuálna identita by tomu mala zodpovedať,“ povedala riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku Petra Helecz. Nové logo dopĺňa názov spoločnosti písaný novým fontom a malými písmenami. V novom vizuále dopĺňa dominantnú ARRIVA modrú sekundárna paleta farieb, ktorú tvoria živé odtiene oranžovej, zelenej, modrej a sivej.
S novým logom sa budú postupne stretávať aj cestujúci na Slovensku. „ARRIVA predstavila nové logo na Slovensku v predstihu – v rámci úspešného pilotného projektu zdieľaných bicyklov arriva bike. Od januára sa bude postupne objavovať aj na našich 1 350 autobusoch, vlakových súpravách, autobusových staniciach, cestovných poriadkoch či elektronických rozhraniach. Na autobusoch zatiaľ zmeníme len logo. Nové farby budeme zavádzať postupne v rámci prirodzenej obnovy vozového parku,“ uviedla P. Helecz.
ARRIVA na Slovensku a vo svete
Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Aktuálne pôsobí v Nitrianskom, Košickom, Žilinskom a Trnavskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, diaľkovú, zahraničnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2016 spoločnosť prevádzkuje prvé priame vlakové spojenie Nitry s Prahou a od roku 2017 aj službu zdieľaných bicyklov tzv. bikesharing. ARRIVA má na Slovensku takmer 2 400 zamestnancov a prevádzkuje 1 350 autobusov. Tvorí ju päť dopravných spoločností a servisná spoločnosť.
ARRIVA je európskym poskytovateľom transportných služieb a členom skupiny Deutsche Bahn. Na európskom trhu pôsobí v 14 krajinách, kde prevádzkuje autobusovú, železničnú a lodnú dopravu.