Šestnástka najlepších národných hokejových tímov na svete sa ocitla v hlavnom meste Bratislave a v druhom najväčšom meste Košiciach, aby spomedzi seba určili tohtoročného šampióna počas finále, ktoré sa uskutoční 26. mája. Majstrovstvá sveta sú najväčším každoročným podujatím zimných športov a zároveň najväčším tohtoročným podujatím na Slovensku a v celej strednej a východnej Európe. Viac ako 1,2 miliardy divákov vo viac ako 160 krajinách sledovalo v minulom roku dovedna 64 zápasov, pričom tento rok sa ich očakáva ešte viac.
“Šírenie športového ducha je ústredným prvkom filozofie Chipity a jej značiek, keďže šport má moc inšpirovať spoločnosť, najmä mladých ľudí a to hneď na viacerých úrovniach. Veľmi nás teší, že sa 7DAYS stáva sponzorom Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2019. Môžeme sa tak pridať k najlepším hokejistom a fanúšikom naprieč celým svetom a sledovať ich cestu k víťazstvám”, povedal Owen J Green, riaditeľ pre sponzoring a digitálny marketing Chipita S.A.
S rastúcou celosvetovou prítomnosťou, ktorá prináša svoje obľúbené výrobky do 65 krajín na štyroch kontinentoch, podporuje 7DAYS veľké medzinárodné športové podujatia, rovnako ako aj miestne tímy už dekádu rokov. Croissant 7DAYS sa stal oficiálnou pochúťkou Turkish Airlines Euroleague, ktorá je poprednou basketbalovou súťažou v Európe a od roku 2014 prináša značku mladým fanúšikom po celom svete. Je tiež menným partnerom podujatia 7DAYS EuroCup, druhou najvýznamnejšou basketbalovou ligou v Európe, ktorú organizuje Euroleague Basketball.