„Pri tvorbe kampane sme pracovali s insightom ako daná cieľová skupina vníma leto. Pre mnohých je to najmä obdobie voľného času a túžby po užívaní si. Nie všetci si však môžu dovoliť splniť svoje sny. Preto sme pre nich pripravil súťaž, aby mohli zažiť skutočne epické leto,“ hovorí Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.
Súťaž „Epické leto so SPACE účtom“ prebieha na webe www.space.sk. Hlavnou výhrou je mobilný telefón, s ktorým výherca získa aj 500 €, vďaka čomu môže pohodlne platiť cez Apple Pay. „K epickému letu mladým určite pomôžu aj ďalšie výhry, napríklad chatovačka s kamarátmi či vouchery na letenky. Rovnako ako možnosť ʻzarobiť siʻ 20 eur vďaka plateniu cez Google Pay alebo Apple Pay. SPACE účet junior a študent sú určené pre deti a študentov už od 8 rokov pričom sú bez poplatku,“ vysvetľuje Peter Holík.
S hľadiska mediálnej stratégie Slovenská sporiteľňa využije hlavne Instagram, Youtube, Tinder, Spotify či programaticky nakupované bannerové plochy. V komunikácií sa okrem rôznych “špeciálok” objaví parkurista Johny, ktorý je tvárou mobilných platieb Slovenskej sporiteľne.
Vizitka kampane:
Agentúra: Zaraguza
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová, Kornélia Pazderková
Social media: Nina Čepková, Michaela Stanová
Account: Jaroslava Huljaková, Katarína Kaššová
Režisér: Peter Czirkai
Produkčná spoločnosť: Protos productions
Hudba: Premium beats