Každý terminál sa po platbe kartou Mastercard rozozvučí zvukovým logom, tzv. mogo. Držitelia kariet si tak teraz budú môcť byť istí, že ich platba bola úspešná a prebehla bezpečne.
Mastercard pred uvedením svojej zvukovej identity spolupracoval s celým radom hudobníkov, umelcov a agentúr, vrátane hudobného inovátora Mika Shinodyho z populárnej hudobnej skupiny Linkin Park.
Výsledkom je charakteristická a ľahko zapamätateľná melódia, ktorá sa dá jednoducho prispôsobiť rôznym hudobným žánrom a kultúram. Zvučka Mastercard sa preto dokáže jednoducho stať súčasťou prostredia a pritom nestratiť nič zo svojho uceleného globálneho hlasu. Používaním rôznych nástrojov a interpretácií v rôznych tempách vytvára priestor pre prednes zvučky Mastercard v rozličných štýloch, od operného podania, cez filmový soundtrack, až po hravý variant, vrátane regionálnych variácií.
Predpokladá sa, že do roku 2022 dosiahne hodnota nákupov realizovaných pomocou hlasového ovládania 40 miliárd dolárov. Akustické identity tak poskytujú nielen nový rozmer prepojenia medzi firmami a spotrebiteľmi, no zároveň umožňujú spotrebiteľom ľahšie sa pohybovať, nakupovať a platiť v stále viac digitálnom a mobilnom prostredí.
Prvé predstavenie nového zvukového loga značky Mastercard sa odohralo v týždni pred tohtoročným udeľovaním hudobných cien Grammy, keď Mastercard spustil nový multikanálový marketingový program za účasti speváčky Camily Cabello. Potom nasledovala účasť na hudobných cenách BRIT Awards v Londýne a veľtrhu mobilných technológií Mobile World Congress v Barcelone.
Ukážky zvučiek si môžete vypočuť tu:
https://newsroom.mastercard.com/videos/acceptance/ - prijatie platby
https://newsroom.mastercard.com/videos/coffee-shop/- platba v kaviarni
https://www.youtube.com/watch?v=Gpgc81TKR-Y - filmová verzia
https://newsroom.mastercard.com/videos/operatic/ - verzia opery