Kontinuálne expanzie do zahraničia (na začiatku roka skupina Wearco sp. Z o.o., najväčší online predajca módy v strednej a východnej Európe, oficiálne vstúpila do ďalšieho regiónu CEE do Bulharska) si vyžiadali väčšie skladové priestory a zefektívnenie logistických procesov.
Podľa slov riaditeľa logistiky Answear a hlavného organizátora presunu Michała Prochownika umožnia nové skladové priestory v mestečku Kokotow neďaleko Krakova lepšiu organizáciu produktov, a tá uľahčí ich rýchlejšiu prepravu. Do zložitého logistického procesu sa zapojilo v jeho konečnej fáze nad 70 zamestnancov ANSWEAR z obchodných oddelení, kancelárií aj kreatívneho štúdia. Presun skladu na nové miesto sa realizoval bez toho, aby bola dotknutá likvidita objednávok na všetkých siedmich trhoch, na ktorých firma v súčasnosti pôsobí.<Skladový priestor je teraz pripravený na prijímanie narastajúceho množstva objednávok, ktoré prichádzajú predovšetkým z novo otvorených trhov (+ 53,4 % Rumunsko, + 64,3 % Maďarsko, + 55,3 % Ukrajina *) a trhov, kam sa značka v blízkej budúcnosti chystá vstúpiť. Inovatívne technologické riešenia a zavedenie pokročilej automatizácie skladov, zvýši efektivitu a rýchlosť objednávok balenia.
„Vďaka modernejšej technológii v našom sklade tovar doručujeme do 24 hodín po celej Českej i Slovenskej republike. Pokiaľ oblečenie nebude veľkosťou alebo farbou vhodné, pohodlne, a bez problémov ju zákazník vráti späť. Pri nákupe nad 25 Eur poskytujeme dopravu zadarmo, a to prostredníctvom DPD. Slovenskí zákazníci si zároveň už môžu listovať, vyberať i objednávať módny tovar prostredníctvom nového webu Answear.sk, ktorý má vynovený dizajn, vďaka ktorému sa na webe lepšie orientuje, má prehľadnejšie usporiadanie, rýchlejšie načítanie stránok, vylepšené vyhľadávanie, filtrovanie produktov, viditeľnejšie informácie o farebných produktoch, a samozrejme stále platí náš vernostný program Answear.club,“ dodáva country manažérka pre Českú a Slovenskú republiku Eva Balaštíková.
Medzi ďalšie zákaznícke benefity nakupovania na Answear.sk patrí aj vernostný program Answear Club, kde z každého nákupu obdrží zákazník 10 % jeho hodnoty. Prostriedky získané z jednotlivých objednávok sa spočítajú a získané body môže využiť na zaplatenie nasledujúcich nákupov, až do výšky 50 % hodnoty objednávky.
* Nárast obratu za prvých sedem mesiacov 2019 v porovnaní s vlaňajškom