Ryba Žilina
StoryEditor

Ryba Žilina: Nové šaty pre šaláty

07.02.2022, 14:09
Autor:
TSTS
Najväčší výrobca lahôdkových šalátov a ikonickej tresky prezlieka svoje lahôdkové portfólio do nového obalu.

Grafické spracovanie vizuálu lahôdkových šalátov pokračuje v jednotnom štýle, ktorý Ryba Žilina predstavila pred pár mesiacmi po prvýkrát pri svojom novom produktovom rade Vegan, a nadväzuje aj na minuloročné vynovenie obalov portfólia tresiek. Nový dizajn obalov lahôdkových šalátov značky PRETO ostáva verný čistému a ľahko rozpoznateľnému vizuálu. Grafická jednoduchosť necháva naďalej vyniknúť jedinečným a pre Slovákov tradičným špecialitám, ukrytým vo vnútri.

Čistý dizajn, tradičný produkt

Ryba Žilina je lídrom na trhu tradičných lahôdkových šalátov a tresky. Úcta k tradíciám a regiónu je zapísaná v jej DNA. Druhým vláknom úspechu je modernizácia, technologický pokrok a udávanie trendov. V roku 2021 prišla Ryba Žilina hneď s niekoľkými novinkami. Uviedla novú Zlatú Tresku úplne bez konzervantov s 50-percentným obsahom aljašskej tresky, redizajnovala obaly celého portfólia tresiek PRETO Ryba Žilina a predstavila nový rad Vegan výrobkov značky PRETO. Začiatkom roka 2022 predstavuje nový vizuál obalov pre lahôdkové šaláty.

„Spotrebitelia majú radi chuť našich lahôdkových šalátov. Po otvorení očakávajú tú chuť a kvalitu, na akú sú zvyknutí. Ani vizuál balenia by nemal zaostávať za úrovňou kvality výrobku. Udávame tón nielen v technológiách výroby, ale aj v dizajne obalov. Je dôležité, aby sme boli na pultoch v obchodoch viditeľní a odlíšili sa. Rozhodli sme sa, že rok 2022 privítame s novým, čistým a ľahko rozpoznateľným vizuálom obalov lahôdkových šalátov PRETO,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík.

Na redizajne obalov sa opäť podieľa kreatívna agentúra CUBE studio. Koncepcia dizajnu obalov PRETO šalátov je postavená na zjednocujúcom DNA prvku misky pre celú radu produktov. Miska v tvare úsmevu nie je náhodná. Dobré jedlo je vždy spájané s emóciu, potešením a dobrým pocitom z nasýtenia. Výber typografie, odlišnosť od konkurencie, rozpoznateľnosť na pulte v obchodoch a svieže farby prispievajú k trendy vzhľadu celej rady šalátov PRETO.

Zmenou prechádzajú postupne všetky obaly lahôdkových šalátov, ako prvé môžete na pultoch obchodoch nájsť Vlašský, Parížsky a Pikantný šalát.

Na podporu lahôdkových šalátov prichádza spoločnosť Ryba Žilina s reklamnou kampaňou. Kľúčový vizuál zobrazuje produkt a je doplnený sloganom „Nové šaty pre šaláty.“ Nasadenie kampane je naprieč spektrom nadlinkových a podlinkoývch formátov komunikácie. Medzi najsilnejšie médiá patrí outdoor, reklama v MHD a vo vlakoch, web a sociálne siete, ktoré sú doplnené o printové médiá. Medzi veľmi úspešné formáty podlinkovej komunikácie patrí umiestnenie POS materiálov na prevádzkach a letákové akcie, ktoré sa spoločnosti dlhodobo osvedčili a priniesli zvýšenú znalosť propagovaných produktov medzi spotrebiteľmi.

Vizitka kampane:
Klient: Ryba Žilina
Agentúra: Cube studio
Creative Director: Ján Baláž
Strategy Director: Alena Mazánová
Digital Strategy Planner: Richard Medňanský
Art Director: Miro Mazán
Graphic Designer: Miro Mazán
Copywriter Senior: Martin Tvrdý

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 03:19