StoryEditor

Haribo oslavuje sto rokov

26.05.2020, 10:20
Autor:
TSTS
Rodinnú spoločnosť, ktorú v roku 1920 založil Hans Riegel senior, dnes spravuje tretia generácia jeho potomkov.

Tento rok je to presne sto rokov, čo svetlo sveta uzreli ovocné želatínové cukríky Haribo, ktoré sú od založenia firmy súčasťou každodenného života generácií ľudí. Hlavným a historicky nemenným mottom je prinášať ľuďom radosť a spríjemniť im spoločné chvíle.

Spoločnosť Haribo bude oslavovať svoje storočné výročie počas celého roka. Súčasťou osláv je aj veľká spotrebiteľská súťaž o stovky rodinných cien a zážitkov, ktorá bude prebiehať od 11. mája do polovice júla. Tá bude komunikovaná ako v rámci televízneho spotu, tak online a v mieste predaja. Významnému výročiu sú prispôsobené webové stránky, vizuály aj komunikácia na sociálnych sieťach.

​Rodinnú spoločnosť, ktorú 13.decembra 1920 založil Hans Riegel senior, dnes spravuje tretia generácia jeho potomkov. Haribo, skratka pre HAns RIegel BOnn, je svetovým lídrom segmentu ovocných želatínových cukríkov a cukríkov zo sladkého drievka a jeho reklamný slogan „Haribo chutí malým, rovnako ako aj dospelým!“ používaný od polovice 60. rokov je trefný aj v súčasnosti. Tancujúci, dnes Zlatý macko, ktorého v roku 1922 vytvoril sám zakladateľ spoločnosti, je už kultovou postavou a ním inšpirované cukríky sú dodnes vlajkovou loďou spoločnosti. Veď denne sa ich celosvetovo vyrobí 160 miliónov kusov.

„Oslavy stého výročia spoločnosti sú pre nás tento rok kľúčové a väčšina aktivít je smerovaná práve na túto príležitosť. V našich očiach to neznamená, že oslavujeme ‚úctyhodný vek‘, naopak, stovka pre nás znamená mladosť,“ usmieva sa marketingová manažérka spoločnosti Haribo pre Česko a Slovensko Michaela Spickett.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 07:21