"Budovanie dôvery je dlhodobý a zložitý proces. Je veľmi ľahké ju v zákazníkoch naštrbiť a jej obnovenie býva často oveľa náročnejšie ako jej prvotné budovanie. O to viac nás teší, že sa spotrebitelia rozhodli v prieskume našu značku označiť za tú najdôveryhodnejšiu a to hneď druhý rok po sebe. Odráža to doterajšiu tvrdú prácu našich tímov a hlavne prácu v tomto roku, ktorý prinášal zložité riešenia a ťažké rozhodnutia s nutnou realizáciou vo veľmi krátkom čase bez možnosti odhadu ich dopadu v budúcnosti. Poďakovanie patrí aj našim dlhodobým obchodným partnerom, vďaka ktorým je distribúcia a dostupnosť našich výrobkov naozaj široká," uvádza spoločnosť vo vyjadrení.
TatraTea ďalej uvádza, že ju ešte viac teší to, že spotrebitelia začínajú vo veľkom siahať po domácich, lokálnych značkách, ktoré vyrábajú slovenské rodinné firmy.
Ocenenia každoročne udeľuje spoločnosť ATOZ Marketing Services na základe prieskumu, ktorý realizuje výskumná agentúra Nielsen na reprezentatívnej vzorke viac ako 2000 spotrebiteľov.
Prieskum sa uskutočnil medzi najvýraznejšími značkami na trhu v rozličných kategóriách, v ktorých hrá spotrebiteľská dôvera veľkú úlohu. Dôveryhodné Značky je jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.