Už po piatykrát si spoločnosť dm drogerie markt v ankete Dôveryhodné značky roku 2020 zvolili spotrebitelia za najdôveryhodnejšiu značku v kategórii drogérie, a zároveň sa umiestnila na druhom mieste v rámci celkového hodnotenia prieskumu. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov aj tento rok hodnotila viac ako 600 značiek v 71 kategóriách, ktoré boli zaradené do prieskumu najmä na základe výsledkov predaja.
„Je pre nás veľkou cťou získať už po piatykrát toto významné ocenenie, obzvlášť v tomto náročnom období, ktoré aktuálne všetci prežívame. Posúvať svoje hranice, neustále sa rozvíjať a zlepšovať kvalitu nami ponúkaných produktov a služieb, to je to, čo pre nás bolo a stále je kľúčové,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Marketingový program Dôveryhodné značky je najrozsiahlejšou nezávislou anketou zameranou na spotrebiteľskú dôveru značiek na Slovensku. Uskutočnila ju nezávislá výskumná agentúra Nielsen a zapojilo sa do nej až 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila v 71 kategóriách vyše 600 značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu hlavne na základe výsledkov predaja. Spoločnosti, ktorých značky spotrebitelia zvolili za najdôveryhodnejšie, majú možnosť počas jedného roka využívať logo Najdôveryhodnejšia značka pri propagácii, a to na obaloch alebo v marketingových kampaniach.