StoryEditor

Colliers predstavuje novú vizuálnu identitu

04.02.2021, 08:40
Autor:
TSTS
Oživenie značky reaguje na súčasnú rozvíjajúcu sa digitálnu éru.

Medzinárodná konzultačná spoločnosť Colliers International predstavila novú vizuálnu identitu svojej značky ako súčasť svojej globálnej stratégie. Oživenie značky reaguje na súčasnú rozvíjajúcu sa digitálnu éru a je v súlade s prirodzeným vývojom značky Colliers.

„Naša značka symbolizuje našu odbornosť a znalosti o trhu s komerčnými nehnuteľnosťami, o ktoré sa delíme s našimi klientmi. Je súčasne vyjadrením nášho prísľubu zabezpečovať vynikajúce skúsenosti so službami pri každej príležitosti,“ uviedol Richard Urvay, riaditeľ spoločnosti Colliers na Slovensku. „Rebraning potvrdzuje náš záväzok znásobovať úspech našich klientov a posilňuje tak našu vedúcu pozíciu na trhu a aktivitu v tomto odvetví.“

„Značka Colliers zastrešuje viac ako názov našej spoločnosti – je to naša podnikavá kultúra, poslanie a hodnoty. Je to spôsob, ako každý deň komunikujeme s klientmi a ako sa vizuálne prezentujeme. Tento krok je významným míľnikom pre naše podnikanie, pretože posilňujeme našu prítomnosť v tomto odvetví a rozširujeme verejné povedomie o našej spoločnosti,“ uviedla Becky Finley, Global Chief Brand and People Officer. „Zmeny sú zamerané na modernizáciu našej ikonickej značky a maximalizáciu vlastného kapitálu.“

Pri zachovaní dlhoročného sloganu „znásobujeme úspech“ patria medzi kľúčové zmeny značky vrámci rebrandingu:
• Aktualizovaný dizajn loga – najvýznamnejší a najviac rozpoznateľný prvok značky Colliers. Slovo „International“ bolo odstránené, aby sa zvýraznila značka Colliers, čo umožňuje väčšiu čitateľnosť najmä v digitálnych a malých formátoch.
• Colliers sa stáva modrejší – Paleta farieb bola aktualizovaná tak, aby bola odvážna a sýta. Obsahuje energické odtiene, ktoré zodpovedajú vášnivej a podnikavej kultúre spoločnosti. Tieto živé farby dobre fungujú aj v digitálnych nastaveniach.
• Nová typografia – Nová typografia komunikuje čistú, prístupnú a sebavedomú značku.
• Energické a moderné dizajnové prvky – Rebranding prináša niekoľko nových dizajnových prvkov, medzi ktoré patrí výraznejšie použitie sloganu Colliers („znásobujeme úspech“), nové bloky, úpravy dizajnu kľúčovej čiary a aktualizovanú knižnicu fotografií a obrázkov.

Najvyššou prioritou spoločnosti Colliers bude prechod na novú značku v online prostredí, nasledovať budú tlačové materiály a ďalšie nosiče.

Own the Blue | Colliers’ Refreshed Brand from Colliers on Vimeo.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 09:43