Atos Worldline, medzinárodná firma ponúkajúca end-to-end platobné služby, vstupuje na slovenský trh s ponukou elektronických platieb pre viac ako 10 000 slovenských obchodníkov - podnikateľov, ktorí ešte zatiaľ nedisponujú elektronickým platobným terminálom. Atos Worldline má viac ako 35 ročnú skúsenosť v oblasti elektronických platieb v Európe a je ocenená pre svoje služby a hardvérové riešenia.
Atos Worldline sa chce odlíšiť kompletnou ponukou. Pascal Libert, manažér spoločnosti Atos Worldline: “Naše dlhoročné skúsenosti v oblasti elektronických služieb v rámci Európy sú dôkazom našej angažovanosti starať sa o podnikanie našich klientov. Systém jedného miesta kontaktu, neustále pripravované inovatívne projekty na podporu obratu obchodníkov... Veríme, že naše služby ukážu rozdiel.” Spoločnosť predpokladá, že týmto prístupom spraví významný skok vpred v oblasti rozvoja elektronických služieb. Skúsenosti obchodníkov - podnikateľov zo sveta ukazujú, že po zavedení platobného terminálu sa obrat v ich prevádzkach zvýšil.
Podnikateľský model Atos Worldline je na slovenskom trhu celkom unikátny. “Chceme predstaviť belgický prístup, kde elektronické platby ponúka špecialista, spolu so všetkými súvisiacimi službami, a to v rámci všetkých bánk. Obchodníci totiž nemusia meniť svoju existujúcu banku na to, aby mohli benefitovať z našej ponuky. My sa staráme o všetko.” dodáva Libert.
Firma sa zamerá hlavne na obchodníkov - podnikateľov, ktorí ešte platobným terminálom nedisponujú. Atos Worldline predstavuje marketingovú kampaň, ktorá vysvetľuje výhody elektronických platieb a takisto plánuje predstaviť na slovenskom trhu niekoľko inovácií, ktorých uvedenie posunie krajinu do roviny priekopníka v oblasti elektronických platieb.
Zdroj: Stratégie

