Agentúra Dynamic Relations uspela v kategórií Community Relations s projektom Central pre Immocap Group a v kategorií Associations s projektom Pivobrana pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov na Slovensku.
Agentúra Media & Communication Consulting úspešne premenila svoje prihlášky na 2 shortlisty. V kategórii „Spotrebiteľské zdravie“ (Consumer health) uspel interaktívny projekt Wécko hliadka pre spoločnosť Walmark® a v kategórii „Krízová komunikácia“ (Crisis management) sa medzi TOP 5 nominovaných projektov dostala komunikačná kampaň v rámci metanolovej kauzy realizovaná pre Sekciu importérov liehovín pri Zväze obchodu a cestovného ruchu SR.
Agentúra Neopublic Porter Novelli uspela v kategórii Spotrebiteľského marketingu (Consumer marketing) v sekcii existujúcich produktov. Porotu zaujala kampaň Zažite kráľovský moment pre klienta Bongrain Slovakia, výrobcu produktov značky Král sýrů. Ďalší nominovaný projekt agentúry spadá do kategórie CSR (Corporate Social Responsibility), bol pre klienta Avon Cosmetics. Išlo o kampaň V dobrom aj zlom a ešte horšom, ktorým značka bojovala proti domácemu násiliu.
Agentúra Seesame má na shortliste kampaň Nie som ovca pre klienta Union Zdravotná poisťovňa v kategórii Crisis management a zároveň klient SPP v spolupráci s agentúrou získal ocenenie Certificate of Excellence v kategórii Social Media Hub za projekt SPPoločne:
Medzi to najlepšie, čo PR v regióne EMEA za minulý rok ponúklo, sa agentúry presadili v konkurencii rekordných viac ako 2400 prihlásených projektov. Na tohtoročnom SABRE Awards tak budú Slovensko zastupovať až štyri agentúry so siedmymi nominovanými projektmi.
V porote tohtoročnej súťaže EMEA Sabre Awards je aj Silvia Kušnírová, prezidentka Asociácie PR agentúr na Slovensku a managing partner Dynamic Relations, ktorá však kategórie v ktorých boli prihlásenie projekty zo Slovenska neposudzovala.
Zdroj: rm