Zákazníci sú čoraz náročnejší a chcú vedieť, čo za značkami stojí. Reputácia sa stáva čoraz dôležitejšou nielen z hľadiska vnímania firiem a značiek, ale má jednoznačný vplyv na predaj a priazeň zákazníkov.
Ako to funguje? Ktoré značky či firmy majú na Slovensku najlepšiu reputáciu? Na čom Slovákom naozaj záleží, keď hodnotia firmy a ich značky? Aká je nová úloha PR v riadení nielen značiek, ale aj firiem, ktoré za nimi stoja? Je to PR, ktoré zo všetkých komunikačných disciplín má na to, aby skutočne zlepšovali biznis modely a pozíciu firiem a značiek v budúcnosti?
O tom všetkom sa bude hovoriť už tento štvrtok 25. apríla na PR Summite Slovakia 2013. Diskutovať bude špička svetového PR - Jean Leopold Schuybroek, prezident medzinárodnej organizácie ICCO a chairman Interel Group a Dave Senay, CEO jednej z najväčších PR sietí na svete Fleishman Hillard. Insight do vnímania reputácie na Slovensku priniesie Michaela Benedigová, managing director Seesame Communication Experts.
Zdroj: red, TASR