StoryEditor

PR SUMMIT: Značky s najlepšou reputáciou

22.04.2013, 10:10
Na PR Summite Slovakia 2013 bude diskutovať špička svetového PR.

Zákazníci sú čoraz náročnejší a chcú vedieť, čo za značkami stojí. Reputácia sa stáva čoraz dôležitejšou nielen z hľadiska vnímania firiem a značiek, ale má jednoznačný vplyv na predaj a priazeň zákazníkov.

Ako to funguje? Ktoré značky či firmy majú na Slovensku najlepšiu reputáciu? Na čom Slovákom naozaj záleží, keď hodnotia firmy a ich značky? Aká je nová úloha PR v riadení nielen značiek, ale aj firiem, ktoré za nimi stoja? Je to PR, ktoré zo všetkých komunikačných disciplín má na to, aby skutočne zlepšovali biznis modely a pozíciu firiem a značiek v budúcnosti?

O tom všetkom sa bude hovoriť už tento štvrtok 25. apríla na PR Summite Slovakia 2013. Diskutovať bude špička svetového PR - Jean Leopold Schuybroek, prezident medzinárodnej organizácie ICCO a chairman Interel Group a Dave Senay, CEO jednej z najväčších PR sietí na svete Fleishman Hillard. Insight do vnímania reputácie na Slovensku priniesie Michaela Benedigová, managing director Seesame Communication Experts.

Zdroj: red, TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 00:56