S cieľom napĺňania prísľubu značky „Zažime to spolu“, budovať povedomie o značke a posilniť vzťah so zákazníkmi prináša Telekom aj tento rok sériu koncertov kapiel najrôznejších žánrov pod hlavičkou Music City. „V tomto roku sme sa rozhodli zmeniť koncept projektu tak, aby bol ešte pútavejší, po hudobnej stránke kvalitnejší a odrážal aktuálne trendy. Práve s ohľadom na zvýšenie kvality ho prinášame na klubovú scénu, teda náročnejšej a užšej cieľovej skupine,“ povedala o projekte Drahomíra Juríková, šéfka marketingovej komunikácie Telekomu. Základným motívom Music City budú tento rok netradičné hudobné spojenia, garantom ktorých je známy slovenský hudobník Martin Valihora, dramaturg projektu: „Našim cieľom nie je prepierať pojmy ako komercia či alternatíva, ale skôr objavovať, spájať a dávať priestor, pričom hlavným menovateľom všetkých podujatí je kvalita a hudobný odkaz. Sme presvedčení, že vytváranie neobvyklých hudobných spojení môže roztočiť špirálu vývoja slovenskej hudobnej scény a posunúť ju o niečo ďalej. Čo je ale najlepšie, fanúšikovia môžu byť pri tom a unikátnu atmosféru zažiť spolu s nami,“ povedal o projekte Valihora. Vstup na všetky koncerty (Spišská Nová Ves, Žilina, Košice, Banská Bystrica) bude už tradične voľný.
Zdroj: red