Televízne spoty budú hlavnými nosičmi nového kreatívneho konceptu Providentu. Autorom je komunikačná agentúra Passion Communications, ktorá so svojím návrhom vyhrala nedávne výberové konanie, v konkurencii 19 agentúr. Provident s agentúrou uzavrel zmluvu na 2 roky.
Cieľom novej komunikácie, ktorá začína dnes a potrvá do konca roka, je posunúť značku v jej pozitívnom vnímaní.
„Nový koncept vyzdvihuje príbehy a pozitívne emócie státisícov našich klientov. Hlavným claimom je preto "Provident. Pre všetkých. Pre vás." Televízna kampaň je postavená na motíve pozitívnych skúseností s našou pôžičkou a účinkujú v nej reálni zákazníci,“ hovorí marketingový manažér Providentu Tomáš Moldřík.
Nový kreatívny koncept je nasadený v Českej republike i na Slovensku a postupne sa z televíznych obrazoviek má šíriť tak, aby zasiahol celé 360-stupňové spektrum, vrátane internej a náborovej komunikácie a PR.
„Chceme predstaviť Provident z úplne iného pohľadu, nielen ako spoločnosť, od ktorej si možno požičať peniaze, ale tiež ako finančnú inštitúciu, ktorá má s osobnými financiami viac než storočné skúsenosti a dôveru státisícov zákazníkov,“ dodáva Tomáš Moldřík.
Ilustračný obrázok z TV spotu:
Zdroj: mia

