Svetová PR agentúra Edelman sa ospravedlňuje. Dôvodom je blog, na ktorom hovorí o smrti Robina Williamsa ako o "príležitosti". Informuje web AdWeek.
Viceprezidentka Edelmanu Lisa Kovitz na blogu napísala, že smrť Robina Williamsa je príležitosťou zapojiť sa do celonárodnej diskusie. Podľa nej to je chvíľa pre profesionálov v oblasti liečby duševných chorôb a tých, čo trpia depresiami a chcú upozorniť, ako ich liečia. Dokumentovala to nedávnymi príspevkami o depresiách, ktoré sa objavili v médiách. Na záver vymenovala chyby, ktoré organizácie robia, a pridala pre nich niekoľko rád.
Ako uvádza AdWeek, nasledovali však aj negatívne reakcie - napríklad že je to "obchodné posolstvo" alebo že Edelman dáva návod, ako vyťažiť zo samovraždy celebrity.
PR agentúra blog nestiahla, no ospravedlnila sa všetkým, ktorých to urazilo. Tvrdí, že nemala v úmysle ťažiť zo smrti herca.
We apologize to anyone we offended with our post. We did not intend to capitalize on the passing of a great actor who contributed so much.
— Edelman PR (@EdelmanPR) August 14, 2014
Zdroj: Ivan Krasko