Robin Williams v seriáli The Crazy Ones
StoryEditor

Smrť Robina Williamsa nazvala PR agenúra »príležitosťou«. Teraz sa ospravedlňuje

15.08.2014, 13:30
Svetová agentúra vyvolala negatívne reakcie blogom, ako zužitkovať smrť herca.

Svetová PR agentúra Edelman sa ospravedlňuje. Dôvodom je blog, na ktorom hovorí o smrti Robina Williamsa ako o "príležitosti". Informuje web AdWeek.

Viceprezidentka Edelmanu Lisa Kovitz na blogu napísala, že smrť Robina Williamsa je príležitosťou zapojiť sa do celonárodnej diskusie. Podľa nej to je chvíľa pre profesionálov v oblasti liečby duševných chorôb a tých, čo trpia depresiami a chcú upozorniť, ako ich liečia. Dokumentovala to nedávnymi príspevkami o depresiách, ktoré sa objavili v médiách. Na záver vymenovala chyby, ktoré organizácie robia, a pridala pre nich niekoľko rád.

Ako uvádza AdWeek, nasledovali však aj negatívne reakcie - napríklad že je to "obchodné posolstvo" alebo že Edelman dáva návod, ako vyťažiť zo samovraždy celebrity.

PR agentúra blog nestiahla, no ospravedlnila sa všetkým, ktorých to urazilo. Tvrdí, že nemala v úmysle ťažiť zo smrti herca.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2025 21:45