StoryEditor

Kharisma vyhrala v tendri pre Fenix Outdoor Group

13.01.2015, 10:36
Agentúra zvíťazila v tendri švédskej spoločnosti, ktorá od januára 2015 začína s PR aktivitami na slovenskom trhu.

Na slovenskom trhu začína so svojimi PR aktivitami od januára 2015 švédska spoločnosť Fenix Outdoor Group so zameraním na outdoorové oblečenie a výstroj. Zároveň začína komunikovať svoje značky na českom, maďarskom a poľskom trhu. Agentúra Kharisma, ktorá vyhrala tender, bude zastrešovať  komunikáciu tohto klienta na Slovensku.

„Fenix Outdoor Group je stabilná a inovatívna spoločnosť s dlhoročnou tradíciou. Implementácia spoločenskej zodpovednosti do korporátnej filozofie je prejavom zrelého podnikania a dobrého smerovania z hľadiska trvalej udržateľnosti. Radi by sme tieto benefity komunikovali smerom k cieľovej skupine a vyzdvihli sofistikované a nadčasové produkty klienta,“ uviedla Kristína Havasová, Managing Director agentúry Kharisma.

Fenix Outdoor Group so sídlom vo Švédsku má zastúpenie vo viac ako 20 krajinách, medzi ktorými je aj Slovensko. Prostredníctvom komunikácie značiek Fjällräven, Primus, Hanwag a Brunton na našom trhu, ktoré pod ňu patria, ponúka široké spektrum výrobkov od outdoorového oblečenia a topánok cez kompletné kempingové vybavenie až po navigácie či prenosné zariadenia na výrobu obnoviteľnej energie. Komunikačnými aktivitami má za cieľ deklarovať nadčasovosť materiálov i dizajnu a profilovať sa ako prémiová značka vo svojom segmente.

„Hľadali sme agentúru, ktorá čo najlepšie pochopí korporátnu filozofiu našich značiek. Medzi nami a Kharismou zafungovala tá správna chémia. Veríme, že komunikačné aktivity zarezonujú na slovenskom trhu a pritiahnu cieľovú skupinu,“ uviedla Sanela Krisat, marketingová manažérka Fenix Eastern Europe GmbH.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 02:13