Slovnaft toto leto prináša svojim fanúšikom dve zaujímavé aplikácie, ktoré pripravila digitálna agentúra digita.sk.
Ako dobre poznajú fanúšikovia Slovensko a kam sa vybrať na výlety zistia v aplikácii Tvoj slovenský roadtrip. Fanúšikovia majú so slovenským roadtripom počas júla šancu vyhrať karty na nákup paliva na čerpacích staniciach Slovnaft.
Navyše v súvislosti s novým katalógom vernostného programu Klub Bonus vytvorila digita.sk na webstránke programu online hru, v ktorej má 20 najlepších hráčov každý mesiac možnosť získať 100 bonusových bodov.
„Aj na základe aktuálne realizovaných projektov sa veľmi tešíme zo spolupráce so Slovnaftom, lebo sú dôkazom, že značka ide aj do odvážnějších a kreatívnejších konceptov. Tým demonštruje svoju odhodlanosť a zanietenosť pre online prostredie a tešíme sa na ďalšie projekty, ktoré budeme spoločne realizovať,“ hovorí Petra Holéczy Prekopová, chief digital strategy agentury digita.sk.
„digita.sk priniesla do konzervatívneho prostredia, v ktorom Slovnaft podniká, veľa sviežosti a zaujímavých nápadov. Verím, že pripravené aplikácie potešia a zabavia nielen našich fanúšikov a klientov, ale pritiahnu aj ďalších mladých ľudí,“ hovorí Anton Molnár, riaditeľ podnikovej a marketingovej komunikácie SLOVNAFT, a.s.
digita.sk spolupracuje so Slovnaftom v oblasti digitálneho marketingu a online komunikácie od marca tohto roka.