StoryEditor

Medzinárodná kampaň CCC obuv

04.04.2016, 11:10
Budovanie značky CCC obuv bola veľkolepo spustená v multiplexoch Cinema City na slovenskom, maďarskom aj poľskom trhu. 60 sekundový spot sa nesie v duchu nového reklamného sloganu „Idem si pre viac".

Spot je premietaný v štandardnom bloku pred filmami s cieľovou skupinou mladé ženy od 20 rokov. Mediálne akvizície kampane vo všetkých krajinách spracoval mediálny dom MullenLowe Media Hub, na základe činnosti New Age Advertising, ktorá koordinovala kampaň vo všetkých kinách Cinema City.

V celej kampani bolo použitých 447 obrazoviek v 47 multiplexoch Cinema City v 33 mestách troch krajín Európy.

CCC obuv predstavila novú kolekciu na jar-leto 2016. Ukazuje rôzne typy žien a ich potreby vyjadrené heslami: „Idem zmeniť svet," „Idem si pre viac", „Idem si za tým, čo chcem" a „Idem ďalej než ostatní". Na Slovensku bol spot umiestnený nielen v sieti kín, ale aj na internete a v televízii.

New Age Advertising (NAA) je najväčším predajcom reklamy v multikinách v strednej Európe. Na Slovensku NAA zodpovedá za predaj reklamy v najväčšej sieti multiplexov Cinema City. NAA je súčasťou Cinema City Capital Group a rýchlo sa vyprofilovala ako nadnárodný expert v oblasti marketingovej komunikácie v moderných kinách. V súčasnosti NAA pôsobí v 6 krajinách (Slovensko, Česko, Poľsko, Bulharsko, Rumunsko a Maďarsko). Celkovo je spoločnosť schopná ponúknuť viac ako 1500 kinosál, čo jej zabezpečuje vedúcu pozíciu v regióne CEE. Na Slovensku NAA ponúka 29 premietacích sál v troch kinách v Bratislave, čo reprezentuje vyše 30% podiel na trhu.

Zdroj: New Age Advertising

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 21:56