Búrlivé víno
StoryEditor

Búrlivé víno s najvyššou sledovanosťou v rámci aktuálnej série

04.12.2014, 14:54

Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny a rodinný seriál Búrlivé víno si pozrelo viac než 800-tisíc divákov starších ako 12 rokov, na Doma zabodoval turecký seriál Feriha.

Búrlivé víno divákom televízie Markíza rozhodne neprestáva chutiť. V stredu 3. decembra 2014 si najobľúbenejší pôvodný rodinný seriál nenechalo ujsť až 825-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je absolútne najlepší výkon od štartu aktuálnej štvrtej série.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla stredajšia epizóda druhý najvyšší rating v rámci jesennej série 11,8 % a nadpriemerný trhový podiel 31,6 %.

Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stali Televízne noviny s ratingom 12,6 % a trhovým podielom 37,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 814-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma (rating 9,1 % / share 30,4 % v 12-54). Najväčší divácky záujem vyvolala v Trnavskom (share 40,9 %) a Banskobystrickom (share 42,9 %) kraji.

Druhým najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,7 % / share 27,2 % v 12-54).

V rámci ponuky menších televízií bol najsledovanejším programom dňa turecký romantický seriál Feriha na Doma. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating na úrovni doterajšieho rekordu 3,1 % a nadpriemerný trhový podiel 9,4 %. K obrazovkám pritiahol takmer 200-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,0 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,5 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 18:54