StoryEditor

HopIN vstupuje na český trh. Pomáha mu v tom agentúra daren&curtis

29.05.2015, 13:43

Jeden z najúspešnejších slovenských počinov, aplikácia HopIN, mieri do susedných Čiech. U miestnych novinárov sa zatiaľ stretla s dávkou rešpektu.

HopIN vznikol v roku 2012, aby zjednodušil cestovanie taxíkom na Slovensku a časom aj za jeho hranicami“ – informuje slovenská stránka HopIN. Do dnešného dňa bolo na Slovensku zaznamenaných až 100 000 stiahnutí a počet denných objednávok sa približuje číslu 2 000.

Aplikácia sa v Prahe stretne s konkurenciou. Zatiaľ čo v Bratislave prenikli na pole neorané, hlavné mesto Českej republiky už má s podobnými projektami skúsenosti. LiftagoUber však patria medzi jednotky na trhu. HopIN by mohol trhom zatriasť.

„Hopin je pro taxikáře zatím nejlevnější – do konce letoška pro ně bude zdarma, od roku 2016 si pak vezme 500 korun měsíčně a 15 Kč z jedné jízdy. Liftago si přitom u řidičů řekne o 13 % z jízdy a Uber chce 20 %. Klasický dispečink je nejdražší, taxikáře stojí od 8 tisíc korun měsíčně,“ píše portál tyinternety.cz

Okrem cenotvorby „zaútočí“ aplikácia aj masívnou kampaňou, v ktorej jej bude pomáhať slovenská agentúra darencurtis.

Launch kampane odštartovali tlačovou konferenciou, ktorá bola minulý týždeň v Prahe v Jazz Dock Café na Janáčkovom nábřeží. „Účasť českých médií bola príjemným prekvapením, rovnako ako aj množstvo následných mediálnych výstupov,“ tvrdí Ľubomíra Hudáková, account director daren&curtis.

Okrem PR, investuje HopIN najmä do online. „Počas päť týždňovej kampane sa pokúsime HopIN dostať takmer všade. Samozrejmosťou sú kampane v rámci Google display network, Facebook či Seznam, ktorý je v Čechách silný ako Google. Vyskúšame aj kampaň na stránkach novinky.cz a Aplikace.cz. Okrem týchto tradičnejších formátov, vyskúšame aj exkluzívny formát mVideo, ktorý máme vďaka spolupráci s mediálnou agentúrou Mindshare.  Zabŕdneme i do lokálnych rádií. Veríme, že týmto pekným komunikačným mixom sa dostaneme čo najbližšie k potenciálnemu zákazníkovi,“ dodáva Hudáková.

Kampaň bola odštartovaná 18.5. 2015 a bude trvať 5 týždňov. O výsledkoch kampane bude agentúra daren&curtis informovať.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 04:39